جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی :نشست با دست اندرکاران آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی شهرستان بهمئی

مدیران درخصوص جذب و شناسایی بی سوادان درسطح شهرستان جدی تراقدام کنند تحقق ۹۷ درصدی تعهد سواد آموزی به افراد بی سواد تا ابتدای سال ۱۳۹۵ در شهرستان بهمئی « علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی »  در نشست با دست اندرکاران آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی شهرستان بهمئی ، با اشاره به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

مدیران درخصوص جذب و شناسایی بی سوادان درسطح شهرستان جدی تراقدام کنند

تحقق ۹۷ درصدی تعهد سواد آموزی به افراد بی سواد تا ابتدای سال ۱۳۹۵ در شهرستان بهمئی
« علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی »  در نشست با دست اندرکاران آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی شهرستان بهمئی ، با اشاره به اینکه ، لازم است مدیران درخصوص جذب و شناسایی بی سوادان درسطح شهرستان جدی تراقدام کنند گفت : مسئله سواد آموزی بین اقشار مختلف جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از ارکان مهم جامعه ی امروزی توجه به این موضوع می باشد که باید نسبت به افزایش قشر باسواد جامعه بیش از گذشته تلاش شود.
«فرماندار بهمئی» با اشاره به اینکه ، اداره ی نهضت سواد آموزی این شهرستان با تحقق ۹۷ درصدی تعهد سواد آموزی به افراد بی سواد تا ابتدای سال ۱۳۹۵  و مدیریت صحیح توانست رتبه ی مطلوبی را کسب نماید افزود : با صدور فرمان حضرت امام (ره) در خصوص تشکیل نهضت سواد آموزی اقدامات تاثیرگذاری در این زمینه انجام شده است که تداوم این راه نیاز به همکاری ، مساعدت و همفکری همه ی دستگاهها و نهادها دارد.
« رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی »  در این نشست با اشاره به اینکه ، بی سوادان بین گروه های سنی ده تا چهل ونه سال درشهرستان بهمئی  جذب نهضت سوادآموزی شده اند گفت : درحال حاضر۶۹ نفر آموزش دهنده ی دوره های سوادآموزی از طریق موسسات غیردولتی با نهضت سواد آموزی شهرستان بهمئی همکاری می کنند.
«آقای دموری نژاد » با اشاره به آموزش بیش از ۱۴۳ نفر از بی سوادان این شهرستان در سال ۹۴ گفت :  برای امسال نیز بیش ۳۱۵ نفر برای این شهرستان سهمیه در نطر گرفته شده است که نیاز است تمامی دستگاه های اجرایی در این خصوص همکاری لازم را با اداره ی نهضت سواد آموزی به عمل آورند تا این رقم به صورت  100درصد محقق شود.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi