جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبعیت از ولایت ومردمی بودن بزرگ ترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است

ظفر محمدی در نشست هماهنگی برنامه های ۹ دی و دهه فجر مراغه با اشاره به نقش فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیای اسلام اظهار کرد: پیروزی های اخیر رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه که به آزادسازی شهر حلب سوریه و نجات مردم آن کشور منجر شد، الهام گرفته از انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه رهبر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30723
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

ظفر محمدی در نشست هماهنگی برنامه های ۹ دی و دهه فجر مراغه با اشاره به نقش فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیای اسلام اظهار کرد: پیروزی های اخیر رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه که به آزادسازی شهر حلب سوریه و نجات مردم آن کشور منجر شد، الهام گرفته از انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و هوشیاری امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ ظفر محمدی در نشست هماهنگی برنامه های ۹ دی و دهه فجر مراغه با اشاره به نقش فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیای اسلام اظهار کرد: پیروزی های اخیر رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه که به آزادسازی شهر حلب سوریه و نجات مردم آن کشور منجر شد، الهام گرفته از انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و هوشیاری امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت نهادها و مسئولان در برگزاری آیین های ملی همچون گرامیداشت حماسه ۹ دی و دهه فجر، گفت: با بهره گیری از مشارکت ادارت و آحاد مردم، برنامه های پرشور و مناسبی در این دو مناسبت ملی در این شهرستان اجرا می شود و در کنار این برنامه ها، ده ها طرح عمرانی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: مسئولان ادارت و نهادها باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر و منظم تر برنامه ها و آیین های بزرگداشت دهه فجر و ۹ دی در این شهرستان، با احساس مسئولیت بیشتری عمل کنند.

محمدی حضور مردم در صحنه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور آحاد مردم در رویدادهای مختلف، نشان دهنده تفکر انقلابی، پیروی از ولایت و استکبار ستیزی ملت ایران است.

توهین کنندگان به مردم در کمیته امداد بر کنار شدند
دنبال کنید

وی افزود: توطئه و فتنه ۸۸ که توسط عده ای فریب خورده با هدف ایجاد تفرقه بین آحاد ملت و مسئولان توسط استکبار شکل گرفته بود، به برکت رهبری و نیز حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی خنثی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه و دبیر ستاد ۹ دی این شهرستان نیز در این نشست گفت: آتش فتنه ای که توسط فریب خوردگان داخلی با هدایت استکبار و استعمار پیر در سال ۸۸ به پا شده بود، توسط مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی خاموش و فتنه گران نیز منزوی شدند.

حجت الاسلام فیضی زاده افزود: هوشمندی، استکبارستیزی، حمایت همه جانبه از ولایت و رهبری و پایبندی به ارزش ها توسط آحاد ملت ایران، عوامل خلق حماسه ۹ دی و شکست فتنه گران داخلی و خارجی بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ۹ دی در این شهرستان ادامه داد: برگزاری نشست های روشنگری، یادواره های شهدا و همایش های بزرگ در شهرهایمراغه و خداجو در این راستا اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه نیز در این نشست گفت: حضور مردم در صحنه از جمله در ۹ دی، بدخواهان نظام را در نقشه شوم آنها برای تضعیف ارکان نظام اسلام ناامید و ناکام کرد.

حجت الاسلام فریدون مطهری با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر در مراغه افزود: برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مساجد و آستان مقدس امامزادگان این شهرستان در دهه فجر امسال برگزار می شود.

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi