یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد به گزارش سوز سرما در سینه آینده سازان کشور

به گزارش کرونا نیوز ,، مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در خصوص خبر “سوز سرما در سینه آینده سازان کشور/ بازی با جان ۳۱ دانش آموز در مدرسه چات باریک دشتروم+ تصاویر ” واکنش نشان داد و جوابیه ای را به دفتر این سایت فرستاد که به شرح زیر است: بنام خدای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

کرونا :

واکنش آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد به گزارش سوز سرما در سینه آینده سازان کشور

به گزارش کرونا نیوز ,، مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در خصوص خبر “سوز سرما در سینه آینده سازان کشور/ بازی با جان ۳۱ دانش آموز در مدرسه چات باریک دشتروم+ تصاویر ” واکنش نشان داد و جوابیه ای را به دفتر این سایت فرستاد که به شرح زیر است:

بنام خدای علیم

مدیر محترم پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس
با سلام واحترام :
درپاسخ به مطلب مندرج در  سایت صبح زاگرس با عنوان «سوز سرما در سینه اینده سازان کشور  » خواهشمند است دستور فرمائید متن جوابیه ذیل را طبق قانون مطبوعات و به جهت تنویر افکار عمومی درج نمایند .
به استحضار می رساند استفاده از سیستم گرمایشی مدارس در کشور باید استاندارد و بکار گیری وسایل وتجهیزات گرمایشی غیر استاندارد نظیر بخاری‌های غیر استاندارد، چکه ای، چراغ‌های والور نفتی و نظایر آن در مدارس، خوابگاه های دانش آموزی و غیر مجاز نیست و لذا در مدرسه مذکور توسط کارشناسان اداره نوسازی مدارس از سیستم  گرمایشی  شوفاز استفاده ودر هر کلاسی ۲ عدد رادیاتورکه معمولادر همه مدارس به همین شیوه هم می باشد، نصب شده است.
در چند ماه گذشته ازطرف آموزش و پرورش هم مدیر مجتمع ،هم راهبران آموزشی بازدید مکرر داشته و شدت این اعتراض و نگارشی که درج شده وجود نداشته و گزارش کرونا نیوز هم نشده است.ومدرسه هم براساس آمار کمی که دارد دارای سرویس دستشویی می باشند.
کارشناسان خدمات و تا سیسات آموزش و پرورش شهرستان به محض دریافت این خبر در مدرسه حضور یافته و بر اساس گزارش کرونا نیوز مکتوب آنها فضای گرمایشی بسیار مطلوب بوده و موید این موضوع نصب دماسنجی بود که در کلاس درس وجود داشت و این دما را هم تایید می کرد (عکس کلاس ،شوفاژهاو دماسنج هم پیوست گزارش کرونا نیوز می باشد ).
یکی از شیشه های درب حال مدرسه شکسته بوده که هزینه ای قابل ذکر هم نداشته وتوقع از اولیاء وشورای روستا این بود به جای توسل به تبلیغات ورسانه ها این مشکل کوچک را حل و از برودت بیشترهوا جلوگیری می نمودند.
در پایان از همه اصحاب رسانه که انعکاس دهنده خواسته ها و واقعیتهای زندگی اجتماعی مردم می باشند تشکر نموده وانتظار داریم که آموزش وپرورش را هم در این عرصه یاری نمایند .
روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد.

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰۵ نفر رسید
دنبال کنید

توضیحات صبح زاگرس:

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس  خود به طور مستیم برای تهیه گزارش کرونا نیوز به این مدرسه در روستای چات باریک دشتروم مراجعه کرده و تمامی وقایع را براساس شواهد و مستندات منتشر کرده است.

شدت سرما به علت وجود برف در آن منطقه بسیار بالا بود و زمانی که کارشناسان خدمات و تاسیسات آموزش وپرورش شهرستان به مدرسه رفته بودند هوا آفتابی بوده است و بدون شک نیازی به حتی روشن بودن شوفاژ نداشته است و دماسنج نیز هوای نرمال را نشان می دهد .

سرما و یخبندان در دهستان دشت روم به ویژه در روستای چات باریک که در دامنه کوه قرار دارد در زمان بارش ها حکفرماست.

در این گزارش کرونا نیوز از شیشه شکسته مدرسه چیزی به میان نیامده است و وضعیت سرویس بهداشتی و نصب درب توسط خود اولیای دانش آموزان موضوع گزارش کرونا نیوز بوده است.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش بویراحمد در این جوابیه از وضعیت اسف بار حیاط مدرسه، نبود شیر آب مناسب و وضعیت بغرنج بهداشتی آن اشاره ای نکرده است.

 

انتهای پیام/د/۲۰۰

 

واکنش آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد به گزارش سوز سرما در سینه آینده سازان کشور 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi