دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قاصدک تدبیر و امید ، گشایش پیله محرومیت

قاصدک تدبیر و امید ، گشایش پیله محرومیت  سرمای صبحگاهی این روزهای دی ماه نمی تواند مانعی باشد برای چشیدن شهد شیرین خدمت . عزم ها جزم شده اند برای نوازش دستانی که در کمرکش کوه سیاه و به گستره ی بخش محرومی به نام موگرمون همچنان صداقت و صمیمیت روستا را بر مظاهر شهرنشینی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30695
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

قاصدک تدبیر و امید ، گشایش پیله محرومیت

 سرمای صبحگاهی این روزهای دی ماه نمی تواند مانعی باشد برای چشیدن شهد شیرین خدمت .
عزم ها جزم شده اند برای نوازش دستانی که در کمرکش کوه سیاه و به گستره ی بخش محرومی به نام موگرمون همچنان صداقت و صمیمیت روستا را بر مظاهر شهرنشینی ترجیح داده اند . و سهم خود را از زندگی تنها در ماست با اسانس پونه و کلوس جستجو میکنند . همانهایی که به شب نشینی به عنوان سنت دیرپای ما ایرانیان وفادار مانده اند صبور و کم توقع اما نیم نگاهی نیز به حقوق اولیه خود دارند .
تیم اجرایی تدبیر و امید به سرپرستی دکتر کریمی نژاد این بار بند کفشهای خود را محکم بسته اند تا دستی را به یاری بگیرند .
از تنگنه ی باریک منتهی به لنده که میگذری بوته هایی را خواهی دید که به پیشواز بهار رفته اند . انگار نه انگار که هنوز سه ماه از استیلای فصل سپید زمستان مانده است .
بخش موگرمون بعنوان عروس طبیعت شهرستان لنده دارای چشم اندازهایی خیره کننده است که هر بیننده ای را مسحور زیبایی خود میکند .
امام جمعه شهرستان ، فرماندار ،بخشدار بخش موگرمون ، فرماندهی سپاه ، کمیته امداد ، آبفای روستایی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، دامپزشکی ، منابع طبیعی ، برق از جمله مسئولینی بوده اند که راهی این سفر شده اند .
روستای سرتنگ آزادی اولین ایستگاه بود اهالی این روستا درخواست تعریض جاده را داشتند و مقرر گردید که منابع طبیعی ، حمل و نقل جاده ای و جهاد و کشاورزی با محوریت بخشداری موگرمون مامور پیگیری این مطالبه شدند .
گلزار شهیدان دهقان در اولویت ساماندهی قرار گیرد . در اعتبارات سال ۹۶ آب شرب این روستا مد نظر قرار گیرد .
مردم روستای وحدت آباد نیز از بابت سیلابهایی که کانال هدایت آب را تهدید میکند نگران بودند که دستورات لازم در این زمینه صادر شد .
مقرر گردید مسیری بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ متر راه روستایی مله آبگاوان شن ریزی گردد . ساماندهی گلزار شهید پوزن نیز در این سفر تصویب گردید . بخشدار موگرمون مامور گردید طرح راه اندازی سیستم لوله کشی آب مله آبگاوان از طریق تغذیه مخزن آب همین روستا در دستور کار قرار گیرد .
سیستم آنتن دهی تلفن همراه در بخش موگرمون نیز بررسی قرار گرفت و قرار شد بعد از برگشت مکاتبات لازم با مدیر عامل شرکت مخابرات استان در این زمینه صورت گیرد .
اداره برق و آبفای روستایی ملزم به تامین آب و برق گلزار مطهر شهدا شدند .  
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi