پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست صمیمی فرماندار کهگیلویه با اهالی روستاهای سردو و درغک در بخش دیشموک

نبودن جاده مناسب و راه ارتباطی ، عدم وجود اینترنت در روستا، عدم آنتن دهی شبکه های صدا و سیما، قطعی مکرر برق، بیکاری جوانان، عدم ارائه تسهیلات اشتغال زا ، قطعی تلفن ، عدم اجرای طرح هادی ،عدم گاز رسانی و کمبود سوخت و وضعیت نامناسب آب روستا از عمده مسائلی بودند که مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30558
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱:۰۳

کرونا :

نشست صمیمی فرماندار کهگیلویه با اهالی روستاهای سردو و درغک در بخش دیشموک

نبودن جاده مناسب و راه ارتباطی ، عدم وجود اینترنت در روستا، عدم آنتن دهی شبکه های صدا و سیما، قطعی مکرر برق، بیکاری جوانان، عدم ارائه تسهیلات اشتغال زا ، قطعی تلفن ، عدم اجرای طرح هادی ،عدم گاز رسانی و کمبود سوخت و وضعیت نامناسب آب روستا از عمده مسائلی بودند که مردم این روستا با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند.

نشست صمیمی فرماندار کهگیلویه با اهالی روستاهای سردو و درغک در بخش دیشموک 3
۱۳۹۵/۱۰/۲ پنجشنبه

نشست صمیمی فرماندار کهگیلویه با اهالی روستاهای سردو و درغک در بخش دیشموک

نبودن جاده مناسب و راه ارتباطی ، عدم وجود اینترنت در روستا، عدم آنتن دهی شبکه های صدا و سیما، قطعی مکرر برق، بیکاری جوانان، عدم ارائه تسهیلات اشتغال زا ، قطعی تلفن ، عدم اجرای طرح هادی ،عدم گاز رسانی و کمبود سوخت و وضعیت نامناسب آب روستا از عمده مسائلی بودند که مردم این روستا با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند.


 فرماندار شهرستان به همراه مدیر کل دامپزشکی استان و مدیر دامپزشکی شهرستان با حضور در روستای سردو از توابع بخش دیشموک ، با اهالی این روستا دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه " در این نشست صمیمی، فرماندار کهگیلویه پای درد و دل اهالی روستای سردو سفلی و علیا و روستاهای همجوار نشست و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
نبودن جاده مناسب و راه ارتباطی ، عدم وجود اینترنت در روستا، عدم آنتن دهی شبکه های صدا و سیما، قطعی مکرر برق،  بیکاری جوانان، عدم ارائه تسهیلات اشتغال زا  ، قطعی تلفن ، عدم اجرای طرح هادی ،عدم گاز رسانی و کمبود سوخت و وضعیت نامناسب آب روستا از عمده مسائلی بودند که مردم این روستا با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید بر آن شدیم تا با برگزاری نشستهای صمیمانه با عموم مردم شهرستان در راستای پاسخگویی به مردم و استماع نقطه ‌نظرات آنها گام برداریم.
علی پوزش گفت:اکنون به حول و قوه الهی و پس از گذشت ۳۸سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد شکوفایی و توسعه مناطق روستایی هستیم.
پوزش ، ضمن قدردانی از بخشدار ، اهالی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و احساس مسئولیت آنها در آباد کردن و توسعه محل زندگی خود، قول مساعد داد  که در حد توان به تک تک مشکلات آنان رسیدگی نماید.
وی افزود: مسئولین نسبت به مردم همیشه در صحنه ، متعهد و متدین وظیفه دارند و باید با حضور خود در صحنه رفع موانع و مشکلات را حل نمایند.
وی تأکید کرد: با نظم دادن و پیگیری امورات، در چهارچوب قانون و رعایت مقررات، در حوزه‌های مختلف و مسائل به جا مانده می بایست گامی مؤثر در جهت توسعه برداشته شود.
فرماندار کهگیلویه  با اشاره به مشکلات مطرح شده در سطح روستا اظهار داشت : همه ی ما با مشکلات روستا ها آشنا هستیم ودر این راستا اقداماتی با مشارکت مردم و همت دهیاران و شورا های اسلامی روستاها صورت گرفته که سعی می شود با تلاش بیشتر در صدد رفع این مشکلات قدم برداریم.
وی با بیان اینکه وجود تحریم ها زندگی مردم را مختل کرده بود ، افزود : در این راستا دولت علی الرغم مشکلات فراوانی که سر راه داشت ، توانست با تدبیر و امید بر مشکلات غلبه کند و بار دیگر آرامش عمومی را در کشور به ارمغان بیاورد.
همچنین مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه طرح بازدید و سرکشی از مناطق روستایی گفت : امروز بیش از ۲۰میلیون ریال داروی رایگان جهت مقابله با بیماری های دام در بین مردم توزیع می شود .
 
 عبداله بهمنش با اشاره به بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان و اینکه سال گذشته بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تلفات زیادی داشته است گفت: تلاش همه دستگاه های اجرایی را برای اجرای طرح های پیشگیرانه ضروری است.
بهمنش با بیان اینکه این بیماری دارای سر و تیپ های فراوان است، افزود: این بیماری نیز در صورت انتشار بدلیل مشترک بودن ماهیت آن، می تواند از طریق پرنده ها به انسان منتقل شود.
وی ضمن توصیه و تاکید به مردم برای خودداری کامل از خرید مرغ زنده از فروشندگان اضافه کرد: ممنوع بودن انتقال پرنده ها از دیگر استان ها به کهگیلویه و بویراحمد و ممنوعیت نقل، انتقال و استفاده از مرغ زنده را از مهمترین راه های پیشگیری از این بیماری می باشد.
 مدیرکل دامپزشکی استان ضمن هشدار درخصوص خریداری مرغ زنده گفت: عاملان نگهداری مرغ های خانگی و مرغداری ها در صورت مشاهده ی هرگونه تلفات غیرعادی به دامپزشکی مراجعه و یا اطلاع رسانی نمایند.
 بهمنش با بیان اینکه، در صورت تلفات حتی یک مورد پرنده باید ضمن اطلاع به دامپزشکی منطقه، باید آن پرنده تلف شده کاملاَ دفن شود، گفت: کسانی که مزغ محلی دارند به طور کامل از خروج آنها از منطقه استحفاظی خود جلوگیری کرده و حداقل این کار تا پایان زمستان ادامه داشته باشد.
این مسئول توضیح داد: همچنین از مردم درخواست می‌شود به هیچ وجه مرغ زنده خریداری نکنند و برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز خود حتما به مراکز عرضه مجاز مراجعه کنند.
بهمنش تصریح کرد: مردم در زمان خرید مرغ منجمد حتما به تاریخ تولید و انقضای آن توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه، مردم باید  کاملاَ از شکار پرندگان  خودداری کرده که این کارهم بسیار خطرناک است ، تصریح کرد: حتی مرغ های محل خود را از داشتن ارتباط با پرندگان و مرغ های محلی بیرون منع کرده و آنها را محصور کنید.
در پایان نشست مقداری داروی دامی توسط دامپزشکی شهرستان در بین دامداران توزیع گردید.

خاص‌ترین تصاویر از حضور فولادی و تاجگردون و تنش در پارک بانوان/وقتی تاج‌گردون و فولادی کنار هم نشستند تا فضای متهلب آرام شود
دنبال کنید

ریحان نژاد / ۳۷۱

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi