یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید فرماندار در مدیریت و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم /ارائه خدمات عمومی به مردم رضایتمندی آنها را فراهم خواهد کرد

به گزارش کرونا نیوز , ؛عبدالرحیم رحیمی در جلسه بررسی مشکلات سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان و حومه اظهار داشت :ارائه خدمات عمومی به مردم رضایتمندی آنها را فراهم خواهد کرد. رحیمی باتاکید بر این مطلب که برنامه ریزی و مدیریت باید اولویت کار مسئولین در ارائه خدمات باشد افزود:مسئولین باید با مدیریت صحیح و در نظر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30537
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

کرونا :

تاکید فرماندار در مدیریت و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم /ارائه خدمات عمومی به مردم رضایتمندی آنها را فراهم خواهد کرد
به گزارش کرونا نیوز , ؛عبدالرحیم رحیمی در جلسه بررسی مشکلات سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان و حومه اظهار داشت :ارائه خدمات عمومی به مردم رضایتمندی آنها را فراهم خواهد کرد.
رحیمی باتاکید بر این مطلب که برنامه ریزی و مدیریت باید اولویت کار مسئولین در ارائه خدمات باشد افزود:مسئولین باید با مدیریت صحیح و در نظر داشتن وقت مردم در ارائه خدمات تلاش مضاعفی داشته باشند.
رحیمی با اشاره به اهمیت بالا بردن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بین مردم تصریح کرد سازمان اتوبوسرانی برنامه ریزی لازم را برای مستقر نمودن سرویس های ایاب و ذهاب به همه نقاط شهر دوگنبدان را داشته باشد.
وی از دانشگاههای پیام نور،دانشکده نفت و گاز و شرکتهای مستقر در شهرستان که جهت ایاب و ذهاب خود با سازمان اتوسرانی قرار داد دارند خواستند تا مطالبات این سازمان را در اسرع وقت جهت خدمات رسانی مطلوب تر و بهتر پرداخت نمایند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان با بیان این مطلب که ۲۲ دستگاه اتوبوس این سازمان کار جابجایی مسافرین را در شهر بعهده دارند اظهار داشت :شهرستان گچساران دارای ۸۰۰ تاکسی رسمی سازمان شرکت اتوبوسرانی بوده و تعداد ۷۴ آژانس تلفنی ثابت نیز در امر جابجایی مسافرین مشغول انجام کار می باشند
سید نوید حسینی  به مطالبات شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از اوایل تابستان سالجاری تا کنون از ارگان‌های دولتی و خصوصی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی طلبکار است.
وی اظهار داشت سازمان اتوبوسرانی این آمادگی را دارد تا بااستقرار اتوبوس های این سازمان در همه نقاط شهر مردم را در تسهیل امر ایاب و ذهاب یاری نموده  که از نظر اقتصادی نیز برای استفاده کنندگان مقرون به صرفه خواهد بود.
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi