چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارگچساران درگذشت حاج قاسم محرابی را تسلیت گفت

  در پی درگذشت پدر شهیدان محرابی فرماندار گچساران با صدور پیامی این مصیبت را به خانواده آنمرحوم ،جامعه ایثارگری ،و مردم شهید پرور گچساران تسلیت گفتند. متن پیام به شرح ذیل می باشد:                                                                  بسم الله الرحمن الرحیم والدین شهدا که عزیز ترین  هستی خود را در دفاع  از اسلام و انقلاب اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30355
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

کرونا :

فرماندارگچساران درگذشت حاج قاسم محرابی را تسلیت گفت

  در پی درگذشت پدر شهیدان محرابی فرماندار گچساران با صدور پیامی این مصیبت را به خانواده آنمرحوم ،جامعه ایثارگری ،و مردم شهید پرور گچساران تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

                                                               بسم الله الرحمن الرحیم

والدین شهدا که عزیز ترین  هستی خود را در دفاع  از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند.
شهادت ونثار با ارزش ترین دارایی هر کسی  هنر بدیع انسانهای وارسته و از جان رسته ای که در پاسداری از کیان، ناموس و شرف میهن اسلامی مان جان در طبق اخلاص نهاده د در راه آرمانهای کشور خود فدا نموده اند.
به راستی که  والاتر از هنر شهادت هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای ایران، قرآن و ایران افتخاری ماندگار آفریدند و در لبیک به ندای رهبر خود و دفاع از جان،مال ،ناموس و سربلندی کشورشان پاره های تن خود را پیشکش نمودند.
وچه با شکوه و عظیم اند، پدرانی چون " حاج قاسم محرابی  " که با تقدیم دو فرزند خویش،شهیدان والا مقام  نصرت الله و نصرالله محرابی پیمان ازلی خود را با  خدای خویش را با آبرو و سربلندی به فرجام نیک رسانده و اکنون خود نیز به فرزندان شهیدش پیوست .
اینجانب با نهایت تاثر و تالم درگذشت پدر مجاهد، نستوه و صبور دو  شهید سرافزار گچساران، شهیدان محرابی را به جامعه ایثارگری،خانواده های شهداء و بویژه مردم شهید پرور گچساران تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات واسعه الهی، از درگاه قادر متعال مسئلت دارم

 

عبدالرحیم رحیمی
فرماندارشهرستان گچساران

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi