شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوسازی ۱۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده یاسوج

به گزارش کرونا نیوز , ،سجاد بهرامی گفت: ۲۶۰ دستگاه تاکسی فرسوده نیز در مرحله تشکیل پرونده در بانکها و ارسال به مراکز اسقاط هستند. وی  افزود: حدود هزار و ۵۰ تاکسی زردرنگ در شهر یاسوج تردد می‌‎کند و علاوه بر این، حدود ۷۰۰ تاکسی موقت نیز خطوط  حومه شهر یاسوج را پوشش می‌‎دهد. مدیرعامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30341
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

کرونا :

نوسازی ۱۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده یاسوج

به گزارش کرونا نیوز , ،سجاد بهرامی گفت: ۲۶۰ دستگاه تاکسی فرسوده نیز در مرحله تشکیل پرونده در بانکها و ارسال به مراکز اسقاط هستند.

وی  افزود: حدود هزار و ۵۰ تاکسی زردرنگ در شهر یاسوج تردد می‌‎کند و علاوه بر این، حدود ۷۰۰ تاکسی موقت نیز خطوط  حومه شهر یاسوج را پوشش می‌‎دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: ظرفیت تاکسی‌های بی‌سیم شهر یاسوج ۶۵۰ مشترک خودرویی و ظرفیت تاکسی‌های تلفنی نیز ۸۰۰ مشترک خودرویی است.

بهرامی با بیان اینکه تاکسی‌های با عمر بیش از ۱۰ سال فرسوده محسوب می‌شوند افزود: در طرح جایگزینی، تاکسی‌های فرسوده ۵ میلیون تومان قیمت گذاری وبه مالکان پرداخت میشود.
 
وی با بیان اینکه  20 میلیون تومان تسهیلات به صاحبان خودروهای تعویضی پرداخت میشود گفت: همچنین مالکان خودرو  باید ۵ میلیون تومان به عنوان سهم آورده برای دریافت خورور جدید پرداخت کنند.
 
انتهای پیام/ر

اخبار مرتبط

  • اول مهر ماه فصل رویش نهال علم و دانش اندوزی است /ارائه ۳۰۰خدمت شهری از سوی شهرداری یاسوج


  • بازدید معاون وزیر کشورازپروژه های شهرداری یاسوج+تصاویر


  • سال۹۵سال تحول در توسعه زیرساختهای شهری/تکمیل ۴۰هکتار پارکسازی در سال جاری

نوسازی ۱۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده یاسوج 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi