شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ژنرال های خسته دولت انگیزه ای برای مدیریت کشور ندارند/اکثر اوقات برای تصمیم نگرفتن کمیته تشکیل می دهند/ جوانان را برای شب انتخابات می خواهند

به گزارش کرونا نیوز ,، مهرداد بذرپاش امشب در همایش جوان انقلابی خودباوری در مقابل وادادگی که به  همت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید هرمزپور شهر یاسوج برگزار شد،با اشاره به از خودگذشتگی های مردم کهگیلویه وبویراحمد در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت:بزرگ مرد این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30326
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۲۵

کرونا :

ژنرال های خسته دولت انگیزه ای برای مدیریت کشور ندارند/اکثر اوقات برای تصمیم نگرفتن کمیته تشکیل می دهند/ جوانان را برای شب انتخابات می خواهند

به گزارش کرونا نیوز ,، مهرداد بذرپاش امشب در همایش جوان انقلابی خودباوری در مقابل وادادگی که به  همت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید هرمزپور شهر یاسوج برگزار شد،با اشاره به از خودگذشتگی های مردم کهگیلویه وبویراحمد در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت:بزرگ مرد این استان شخصی به نام آریوبرزن بود که جان و مال خود را فدای ناموس و خاک خود کرد که به دست اسکندر نیفتد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی فظهار کرد:رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس از خود رشادت‌ها نشان دادند و وقتی برخی از استان‌ها را با نیروهای انسانی و ظرفیت های غنی می‌بینیم و کمبودها و بیکاری مفرط وجود دارد ناراحت می‌شویم.
 
کشور ما اخیرا از یک سری خود کارشناس پندار رنج می برد
 
بذر پاش بیان کرد: کشور ما اخیرا از یک سری خود کارشناس پندار رنج می برد که تبدیل به کمیته های کار نکن شده اند.
وی با بیان اینکه در کشور ما تشکیل کمیته های بی نتیجه عادت شده ،افزود:در این کمیته ها کسی که کار نکند و تصمیم نگیرد عزیزتر است خیلی ها هم یاد گرفتند یک کمیته بررسی تشکیل بدهند و بگویند بررسی می شود و بعدا هم می گویند حالا ولش کنید و در واقع اکثر اوقات برای تصمیم نگرفتن کمیته تشکیل می دهند.
 
بذرپاش ادامه داد: و اینجا است که باید نهاد های نظارتی وارد شوند که متاسفانه هیچکدام از ۲۵ نهاد نظارتی موضوع را بررسی نمی کنند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت را در یک حلقه خسته و بی انگیزه بردیم، گفت: ژنرال های خسته مدیریت، انگیزه ای برای مدیریت ندارند وفرقی هم نمی کند چه این جناح باشد چه آن جناح.
این نماینده اصولگرای مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه جوانان را برای فضای مجازی و شب انتخابات می خواهند، گفت: این یک مدل اجتماعی است که آسیب های اجتماعی در آن دیده نمی شود و با واقعیت جامعه فرق دارد و در آخر نتیجه آن لغو کنسرت می شود که این اقدام نیاز به تحلیل ندارد ، اصولگرا و اصلاح طلب هم ندارد.
 
عده‌ای می‌خواهند درس وطن‌پرستی به این جوانان از جان‌گذشته بدهند
 
بذرپاش با بیان اینکه دشمنان برای اینکه رقیب را از میدان به در کنند از عناوین مختلف استفاده می کنند، گفت: آدرس غلط ملت ها را به فلاکت رسانده .
مدیر مسئول روز نامه وطن امروز تصریح کرد: خیلی از آنها به فکر این هستند که کشور بزرگی به نام ملت ایران را چطوری می توان سر جایش نشاند، کشوری که این همه آدم خوب مثل شهید احمدی روشن و دانشمندان هسته ای داشت و دارد.
 
وی عنوان کرد : ما جوانانی داریم که جان خود را برای ناموس و وطن می‌دهند و در مقابل عده‌ای می‌خواهند درس وطن‌پرستی به این جوانان از جان‌گذشته بدهند.
نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی دم از ملی گرایی می زنند که اگرفرزند آنها برای خدمت سربازی به مرزها فرستاده شوند زمین و زمان را به هم می زنند
تا انتقالی یا معافی آنها را بگیرند ،افزود : فرزند خیلی از این ملی گراها هم در لندن و و فلان کشور غربی بورسیه ومشغول تحصیل هستند.
بذرپاش اظهار کرد:اگر می خواهید ادای ملی گرایی و وطن پرستی را در بیاورید لا اقل اسم چند شهید را بلد باشید.
وی افزود:آیا درشناسنامه جریان شما چند شهید پیدا می شود ؟ نه پیدا نمی شود.
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توانایی این است که رقیب شما در اون ور مرزها شما را جدی می گیرند و نمونه آن انرژی هسته ای است ،تشریح کرد:آنها می گویند برای اینکه برنامه هسته ای آنها را خلع سلاح کرد بایدبین مردم آنها دوگانگی مثل اقتصاد و هسته ای ایجاد کرد.
 
اینکه چه کسانی برنده برجام بودند، قضاوت را به خود مردم می سپاریم
بذر پاش بیان کرد:وقتی در کشور دوگانگی شکل می گیرد اقتصاد را به هسته ای ربط می دهند و می گویند که انرژی هسته ای را می خواهیم چیکار در عوض اقتصاد ما رونق پیدا کند.
وی با بیان اینکه برجام برای ما و طرف مقابل اصالت ندارد ، عنوان کرد:فقط برای ما تحریم ها بود که می گفتیم تحریم ها برداشته شوند آنها هم می گفتند تحریم تمدید شود و پاسخ اینکه چه کسانی برنده برجام بودند، قضاوت را به خود مردم می سپاریم.
 
مدیر مسئول روزنامه وطن امروز با بیان اینکه دوگانگی بعدی که مطرح شد دوگانگی اقتصاد بود،گفت:کلینتون تخصص خاصی در ایجاد دوگانگی اقتصاد داشت که خدا خواست و رای نیاورد.
بذر پاش عنوان کرد: مابا موضوعی به نام اقتصاد غلط طرفیم که باید تجزیه و تحلیل کنیم که کدام درست است و این تجزیه و تحلیل تفاوت دانشجویان با دیگر افراد است.
وی با اشاره به اینکه هر دروغی را می شود پمپاژ کرد و همه مقدمات آن در دسترس است گفت:یکی از آدرس های غلطی که سالهاست داده می شود این است که جوانانه پای کار آرمان های والای الهی به کجی های وضع موجود توسط کسانی که در۳۷ سال انقلاب خودشان مسئول بودند متهم می شوند.
 
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:این آدمها بیشترین لذت مادی را از دنیای انقلابی بردند و تقریبا همه یک خانه سه چهار هزار متری بالای شهر دارند و بچه های آنها تاجرکشور های غربی هستند و امروز به گونه‌ای حرف می‌زنند که انگار هر‌چه فساد و رانت و بدهی در کشور است توسط بچه‌های انقلابی راه افتاده است.
 
خط انقلاب باید مشخص شود
 
بذرپاش با بیان اینکه اینها ۳۷ سال در مجلس و دولت بودند، بیان کرد: برخی از این‌ها اگر مسوؤلیت از آنها گرفته شود به صف دیگران می‌پیوندد لذا خط انقلاب باید مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از آنها می‌گویند انقلاب باید با من سنجیده شود و اگر این‌گونه نباشد چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند خاطرنشان کرد: اما اگر مشکلی در حال حاضر در کشور ایجاد شود و جنگی رخ دهد بی‌تردید در کشور نخواهند ماند.

تقاضای جانباز لنده ای از استاندار کهگیلویه وبویراحمد+ تصاویر
دنبال کنید

بذر پاش با اشاره به اینکه رسانه های غربی طوری حرکت می کنند که هرچی بدی و فساد در این کشور هست از بچه های انقلابی است،افزود:خیلی از صدماتی ک به انقلاب وارده از همین محافظه کاری ها و  رو در وایسی های ما است.
وی تشریح کرد:همانطوری که اول انقلاب وضع ما و انقلاب بهتر شد معلوم است مدیریت چه کسانی بودند، انقلاب اگر مسیر آن باز باشد انقلاب نور به پا می شود.
 
عکس یادگاری با جان کری و اوباما گرفتن افتخار نمی خواهد

بذر پاش با بیان اینکه یک روزی در داخل کشور عکس با شهدا گرفتن افتخار بود که باید زنده شوند، بیان کرد:در این مدت عکس یادگاری با جان کری و اوباما گرفتن افتخار نمی خواهد.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با چه دنیایی می‌خواهیم همکاری و هماهنگی داشته باشیم گفت: این دنیا همان دنیای است که عربستان از هیچ نهاد بین‌المللی اجازه نمی‌گیرد و یمن را با خاک یکسان می‌کند.

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که در سپردن مدیریت‌ها به جوانان اعتقادی ندارند، گفت: در قرارداد نفتی ۶ کشور مذاکره کننده با جوان‌های خود می‌آیند در حالی که مذاکره کنندگان ما همه افراد مسن و پا به سن گذاشته هستند .

مذاکره کنندگان ما همه افراد مسن و پا به سن گذاشته هستند

بذرپاش گفت: اگر عملکرد آقایان ترکان و نعمت‌زاده را در اول انقلاب و حال حاضر مقایسه کنیم در می‌یابیم که وقتی ۲۸ ساله بودند بهتر از امروز کار می‌کردند.

مدیرعامل سابق شر کت ساییا در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که در خصوص عملکرد وی در شرکت سایپا توضیح می‌خواست، افزود: شرکت سایپا که ۵۴ سال خودرو‌ساز بود هیچ خودروی تولیدی از خود نداشت و خودروها همه تحت‌لیسانس دیگران بودند اما در زمان مدیریت ما و در زمان ۷ تا ۸ ماه خودروی مینیاتور یا همان تیبا را به‌عنوان تنها خودروی ساخت شرکت روانه بازار کردیم.

اعزام هیئت ایرانی به عربستان برای مذاکره درباره حج
دنبال کنید

وی با بیان اینکه مدت مدیریت ما یک سال و اندی بود گفت: در همین مدت توانستیم کارخانه‌ای با ظرفیت ۲۰۰ هزار خودرو در کاشان افتتاح کنیم که در طول یک‌سال  5 تا ۶ هزار نفر آنجا مشغول شدند.

انتهای پیام/۱

ژنرال های خسته دولت انگیزه ای برای مدیریت کشور ندارند/اکثر اوقات برای تصمیم نگرفتن کمیته تشکیل می دهند/ جوانان را برای شب انتخابات می خواهند 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi