شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهر سوق، قطب فرهنگ ، هنر وتعزیه کهگیلویه و بویراحمد می باشد+تصاویر

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه بخشدارسوق درروزفرهنگ وهنرسوق که صبح امروز برگزارش کرونا نیوزد اظهارداشت:فرهنگ زیبایی و معرفت است واگر زیبایی اخلاقی بروزکند فرهنگ عمومی ارتقامی یابد. ۱۳۹۵/۹/۲۵ پنجشنبهبخشدار سوق: شهر سوق، قطب فرهنگ ، هنر وتعزیه کهگیلویه و بویراحمد می باشد+تصاویر به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه بخشدارسوق درروزفرهنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30201
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۰۰

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه بخشدارسوق درروزفرهنگ وهنرسوق که صبح امروز برگزارش کرونا نیوزد اظهارداشت:فرهنگ زیبایی و معرفت است واگر زیبایی اخلاقی بروزکند فرهنگ عمومی ارتقامی یابد.

شهر سوق، قطب فرهنگ ، هنر وتعزیه کهگیلویه و بویراحمد می باشد+تصاویر 3
۱۳۹۵/۹/۲۵ پنجشنبهبخشدار سوق:

شهر سوق، قطب فرهنگ ، هنر وتعزیه کهگیلویه و بویراحمد می باشد+تصاویر

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه بخشدارسوق درروزفرهنگ وهنرسوق که صبح امروز برگزارش کرونا نیوزد اظهارداشت:فرهنگ زیبایی و معرفت است واگر زیبایی اخلاقی بروزکند فرهنگ عمومی ارتقامی یابد.

مراسم ویژه روز فرهنگ و هنر سوق ظهر امروز با حضور فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امام جمعه سوق بخشدار و دیگر مسؤولان در سالن ورزشی  شهر سوق برگزار شد.
به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه" بخشدارسوق اظهارداشت:فرهنگ زیبایی و معرفت است واگر زیبایی اخلاقی بروزکند فرهنگ عمومی ارتقامی یابد.

تورج رزمجوبا بیان اینکه  سوق قطب فرهنگ و هنر وتعزیه استان میباشد افزود:متاسفانه  بخش سوق، مکانی برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ندارد.
تورج رزمجو با بیان اینکه هر شهر و بخشی قطبی برای توسعه دارد گفت: بخش سوق قطب فرهنگ هنر است.

رئیس شورای اداری سوق بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ و هنر در این بخش نیاز به مکان مستقل برای انجام این کارها است.

رزمجو خواستار حمایت جدی از تولیدات و صنایع دستی و هنرهای بومی سوق از سوی میراث فرهنگی و گردشگری شد.

وی در ادامه فرهنگ را زیر بنای توسعه در جامعه خواند و گفت:اگر زیبایی اخلاقیی در جامعه بروز پیدا کند فرهنگ عمومی هم ارتقا می یابد.

بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است
دنبال کنید

وی گفت:نیاز است مسئولان در جهت ساماندهی امور فرهنگی مثل خوشنویسی،  صنایع دستی،نمایش و غیره گام بردارند.

رزمجو ادامه داد:برای نیل به اقتصاد مقاومتی اداره میراث فرهنگی از تولیدات بومی شهرسوق حمایت بیشتری کند.

برپایی نمایشگاهی از آثار هنری،غذاهای محلی،صنایع دستی و طراحی و اجرای نمایش طنز از جمله برنامه های جانبی روز فرهنگ و هنر سوق بود.
 

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b4%db%b9%db%b0%db%b1 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b4%db%b9%db%b1%db%b1 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b4%db%b9%db%b2%db%b6 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b4%db%b9%db%b3%db%b5 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b4%db%b9%db%b5%db%b2%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b5%db%b3%db%b3%db%b2

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi