چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر تاجگردون :دردولت تدبیر و امید خدمات و گارهای بزرگی درسطح استان صورت گرفت /تشکر تاجگردون از استاندار و مسئولین جهت پیشبرد پروژه های عمرانی

به گزارش کرونا نیوز , :نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به دستور کار جلسه و اسیب های اجتماعی جامعه بر لزوم ریشه یابی و آسیب شناسی این معضلات اجتماعی تاکید کرد. دکتر غلامرضا تاجگردون اظهار داشت :آسیب ها و اتفاقاتی که در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30174
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

کرونا :

دکتر تاجگردون :دردولت تدبیر و امید خدمات و گارهای بزرگی درسطح استان صورت گرفت /تشکر تاجگردون از استاندار و مسئولین جهت پیشبرد پروژه های عمرانی
به گزارش کرونا نیوز , :نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به دستور کار جلسه و اسیب های اجتماعی جامعه بر لزوم ریشه یابی و آسیب شناسی این معضلات اجتماعی تاکید کرد.
دکتر غلامرضا تاجگردون اظهار داشت :آسیب ها و اتفاقاتی که در حوزه های مختلف رخ میدهد متاسفانه هرکسی تلاش می کند که دیگری را متهم کند در صورتیکه باید با تعامل ،همکاری و برنامه ریزی این مسائل را ریشه یابی و حل کرد.
وی شفافیت و شفاف سازی را در هرجامعه ای لازم دانست و گفت :اسیب هایی که دوران انقلاب متوجه کشور ما می شد از عدم شفاف سازی بود که منجر شد که آدم های ضعیف را قدرتمند و فاسد را موجه و… نشان داده شودند.
نماینده مردم شهرستان در مجلس افزود:شفاف سازی به معنای این نیست که همه چیز را به یک مسئله ختم نموده و حاشیه بر اصل غلبه پیدا کند.
وی افزود: اگر امروز آسیب‌های اجتماعی در کشور رخ می‌دهد، اگر در فرهنگ مشکل پیش می‌آید و اگر در نهاد اشتغال ایراداتی وجود دارد باید به دنبال حل مشکل باشیم نه اینکه به این مشکلات دامن زد و گفت این مشکلات در این جناح پیش آمده است.
وی با بیان این مطلب که باید در نظام اسلامی حد و حدود خود را شناخته و بدانیم که چه وظیفه ای داریم گفت :نباید در مسائلی که اطلاع و آگاهی لازم را نداریم ورود پیدا کرده و بر اثر این ناآگاهی به نظام و ارمانهای آن ضربه بزنیم .
ایشان  با اشاره به رساندن تورم به زیر ده درصد در دولت تدبیر و امید گفت :متاسفانه مردم هنوز این کاهش را به عینه لمس نکرده اند و بخاطر این عدم لمس فکر می کنند که کاری صورت نگرفته است .
تاجگردون ادامه داد: سرزمین ایران از یک قطعه تشکیل شده است و در کنار هم قرار دادن این پازل‌ها می‌توان مشکلات کشور را اصلاح کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بیان کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد در کنار هم می‌تواند به عنوان یک استان خوب تبدیل شود
تاجگردون خاطر نشان کرد: به گفته برخی‌که می‌گویند مشکلات کشور هنوز حل نشده است اما من به طور صریح عرض می‌کنم که کار در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی در حال پیشرفت است.
تاجگردون با تاکید بر لزوم و ضرورت وجود انسجام جدی برای حل مشکلات استان اظهار داشت :اگر انسجام ووحدت وجود نداشته باشد هم مردم و هم مسئولین دلسر خواهند شد و کارآمدی دولت بد جلوه می کند.
وی افزود:یکی از وظایف دولت و مسئولین این است که موانع را برای رسیدن به هدف سد نماییم و این مسئله ای نیست که دست ابرقدرتها و استکبار باشد بلکه دست خود ما می باشد و من به عنوان وکیل مردم از استاندار و مسؤولانی که کارها و پروژه‌های عمرانی را به جلو پیش می‌برند تقدیر و تشکر دارم.
نماینده مردم شهرستان در مجلس   اولین و مهم ترین اصل رسیدن به هدف را نوع نگاه مدیریتی و انسانی دانست و گفت :مسئولین باید برای رسیدن به هدف برنامه و دیدگاه لازم را داشته باشند و با تعامل و همدلی در پیشبرد امور تلاش نمایند .
دکتر غلامرضا تاجگردون با اشاره به عزل و نصب های سطح استان اظهار داشت :استاندار استان به عنوان بالاترین مقام اجرائی استان با تشخیص خود این حق را دارد که نیروی را جابجا و یا تغییر دهد و در واقع هیچ تغییر در سطح مدیریتی بدون نظر ایشان انجام نخواهد گرفت
وی با بیان این مطلب که اقای استاندار با ید با تدبیر به مسائل ورود پیدا کرده و حواشی را از بین ببرند گفت :در عین حال که نهادهای نظارتی با جد پیگیر جذب نیرو باشند اما نباید این مسئله باعث به حاشیه رفتن دیگر کارها گردد.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت با اشاره به خودکشی های اتفاق افتاده در سطح شهرستان اظهار داشت :این خودکشی ها بلایی است که شامل حال همه ما می شود و نباید شخص و یا گروه خاصی در این بین مقصر جلوه داده شود.
وی ضمن تاکید بر اسیب شناسی این مطلب گفت:اگر نهادی و یا اداره ای میتواند این کار را دنبال کند باید با حمایت سایر ادارات و همکاری  تلاش کرد تا این مسئله ریشه یابی و حل شود و نباید نسبت به این مسئله بی خیال بود و کاری برای اصلاح آن صورت نگیرد .

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق
دنبال کنید

دکتر تاجگردون تصریح کرد:بزرگ جلوه دادن این کار خودکشی را کم نمی کند بلکه باعث بیشتر شدن آن هم می شود که باید همه خود را در مقابل این کار مسئول بدانند.

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi