پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارگچساران :بهره برداری از 100واحد منزل مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان در دهه فجر

  به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور دکتر خادمی استاندار استان،دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،معاون سیاسی و امنیتی استانداری  و روسای ادارات شهرستان برگزار شد اظهار داشت :با تلاش های مسئولین در سطح استان و شهرستان ما در شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30169
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

کرونا :

فرماندارگچساران :بهره برداری از 100واحد منزل مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان در دهه فجر
 
به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور دکتر خادمی استاندار استان،دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،معاون سیاسی و امنیتی استانداری  و روسای ادارات شهرستان برگزار شد اظهار داشت :با تلاش های مسئولین در سطح استان و شهرستان ما در شهر دوگنبدان شاهد باسازی بافت فرسوده شهری هستیم که به نوعی به کاهش آسیبهای اجتماعی نیز کمک خواهد کرد.
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که : مالکان سه هزار و ۲۴۵ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان برای تخریب تشکیل پرونده دادند افزود:از این تعداد ۷۶۰ پرونده برای صدور مجوز به شهرداری دوگنبدان ارسال شد.
وی تصریح کرد : مجوز ساخت و نوسازی برای ۵۵۲ واحد مسکونی واقع در بافت فرسوده شهر دوگنبدان تاکنون صادر شده است.
رحیمی گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شودو این در حالی است که  برای بازسازی هریک از واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت و ۶۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض پرداخت خواهد شد.
فرماندار کارمزد تسهیلات اعطایی بافت فرسوده را ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله عنوان کرد و از همه مسئولین خواستند تا آگاه نمودن مردم آنها را تشویق به نوسازی و بازسازی منازل خود نمایند.
رحیمی با اشاره به اعتبارات اختصای یافته شهرستان گچساران در سال جاری گفت :بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال، امسال از محل اعتبار استانی و ۲ درصد نفت به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: همچنین بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در سال جاری از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان اختصاص یافت.
نماینده عالی دولت با اشاره به انجام بالای ۹۰ درصد از موافقتانامه های این اعتبارات اظهار داشت :روسای ادارات باید هرچه سریعتر نسبت به انجام کارها و پروژه های تعریف شده اقدام نمایند .
رحیمی ضمن تشکر از پیگیریهای مسئولین کارهای صورت گرفته اظهار داشت :در عین اینکه کارهای خوبی صورت گرفته است اما در شهرستان گچساران پروژه سد چم شیر با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد در دست احداث می باشد که بدلیل کمبود اعتبار در پرداخت حقوق ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر کارگران خود با مشکل مواجه می باشد .
وی بااشاره با اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث سیکل ترکیبی تولید برق شهرستان گفت با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان گچساران و بحث بیکاری با احداث صنایع پایین دستی پتروشیمی میتوان با کمک مسئولین در این راستا گامهای موثری برداشت .
فرماندار گچساران رفع موانع تولید در شهرک صنعتی گچساران و جلوگیری از عدم تعطیلی آنها را با کمک و همکاری بانکهای عامل در رونق اقتصادی شهرستان مهم ارزیابی و از استاندار خواستند تا زمینه این همکاری را جهت کمک به این امر فراهم نمایند.
شایان ذکر است در پایان این آیین از زحمات امین محمدی؛ مدیر عامل پیشین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قدردانی و هوشنگ صیدالی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi