چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده:توسعه زیرساخت های مدرن کشاورزی یعنی جلوگیری از هدررفت منابع

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده:توسعه زیرساخت های مدرن کشاورزی یعنی جلوگیری از هدررفت منابع دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لنده در بازدید از طرح های کشاورزی این شهرستان از کسانی که باعث شدند امروز جریان آب مارون در دشت های تشنه آبلش جاری شود قدردانی کرد وگفت: هرچند اجرای پروژه آبیاری دشت آبلش سال های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30156
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده:توسعه زیرساخت های مدرن کشاورزی یعنی جلوگیری از هدررفت منابع

دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لنده در بازدید از طرح های کشاورزی این شهرستان از کسانی که باعث شدند امروز جریان آب مارون در دشت های تشنه آبلش جاری شود قدردانی کرد وگفت: هرچند اجرای پروژه آبیاری دشت آبلش سال های زیادی را سپری کرد ولی امروز شاهد سرسبزی دشتی تشنه هستیم که عده ای کشاورزان از ماحصل آن ارتزاق می کنند.

وی افزود: توسعه بخش کشاورزی از مهمترین برنامه های کاری مدیران شهرستان برای سال جاری و آینده باتوجه به اهمیت این بخش خواهد بود.

کریمی نژاد تصریح کرد: بخش کشاورزی می تواند بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و افزایش سطح تولیدات در بخش کشاورزی و تولیدات علوفه ای باشد.

وی تاکیدکرد: دشت آبلش دارای ۵۰۰هکتار زمین تحت پوشش آبیاری می باشد که ۳۰۰هکتار از آن به صورت آبیاری بارانی و ۲۰۰هکتار از آن برای اجرای مرکبات و به صورت قطره ای خواهد بود.

کریمی نژاد گفت: برای اولین بار در سطح شهرستان لنده بیش از ۸۰هکتار از این مقدار زیرکشت ذرت رفت که در چند روز آینده نیز برداشت این محصول نیز آغاز خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده خاطر نشان کرد: اجرای طرح آبیاری دشت آبلش باعث اشتغالزایی بیش از ۲۰نفر به طور مستقیم و حدود۶۰نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

وی تاکیدکرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری همه مسئولان در حوزه کشاورزی می بایست سعی کنند که فعالیت های اقتصاد مقاومتی را چندین برابر کرده تا علاوه بر رفع نیازهای مردم شهرستان نیازمندی سایر شهرستان های استان های همجوار را نیز تامین کنیم.

فرماندار و نماینده کهگیلویه از پتروشیمی و خط گازرسانی قلعه رئیسی و دیشموک و جاده پاتاوه - دهدشت بازدید کردند+تصاویر
دنبال کنید

کریمی نژاد گفت: از فعالیت های خوب جهادکشاورزی شهرستان به خصوص کشاورزانی که شبانه روز در این عرصه مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست به سهم خویش قدردانی میکنیم و امیداوریم بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون شهرستان در این عرصه باشیم.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi