جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرف مقابل ما استاندار است و باید در ملاء عام پاسخ دهد

به گزارش کرونا نیوز ,  با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که می فرمایند: عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی است. بهبود معیارها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای است.    در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30092
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

کرونا :

طرف مقابل ما استاندار است و باید در ملاء عام پاسخ دهد

به گزارش کرونا نیوز ,  با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که می فرمایند: عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی است. بهبود معیارها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای است.

 

 در چند سال اخیر بیکاری جوانان یکی از مشکلات عمده ی کشور و بالاخص استان کهگیلویه و بویر احمد بوده است، اگر به دقت بنگریم به این مورد خواهیم رسید که در اکثر خانواده ها و یا شاید در تمام خانواده‌های استان حداقل یک فرد تحصیل کرده با تحصیلات دانشگاهی وجود دارد.

 

این جوانان جویای کار در ادارت و دستگاهای دولتی می باشد اما همه شاهد هستیم که وضعیت اشتغال به چه صورت است.

 

یک دفعه از چند سایت خبر استخدام های فله ای به بیرون درج پیدا کرد، این خبر مثل یک بمب ساعتی بین جوانان بالاخص جوانان تحصیل کرده ی جویای کاراستان سر و صدا به پا کرد.

 

جوان چرامی با بیان تاسف برای نشر این خبر اظهار داشت:اینگونه استخدامی هایی که صورت گرفته، حق جوانان تحصیل کرده ی استان است نه فامیل های مدیران استانی.

 

وی افزود:آن هایی که این کار را انجام می دهند فقط به فکر خود هستند و بقیه برایشان اهمیتی ندارد.

 

یکی از شهروندان چرامی که با وجود داشتن کارشناسی زبان انگلیسی، این اقدام آقایان را بی انصافی دانسته و مقصر این کار را مدیران مربوطه می داند.

 

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار این سایت تصریح کرد: اگر مدیری چنین اقدامی کرده باشد و حق کسی را غصب کرده باشد، قطعاً تخلف کرده و برای او انفصال از خدمت، حبس و مجازات پیش‌بینی شده است.

۸۷درصدواحدهای تولیدی بتن آماده در استان غیر استاندارد هستند
دنبال کنید

 

حجت الاسلام مزارعی بیان کرد: اگر چنین چیزی بر اساس گزارش کرونا نیوز سازمان بازرسی که بعد از جمع‌بندهای لازم به ما ارائه می‌‌شود، درست باشد، ما نیز به دادسرا ارجاع می‌کنیم و با مدیران درباره یک مورد هم سئوال و جواب می‌کنیم.

 

فرهنگی چرامی با درخواست محکوم کردن این افراد از دستگاه قضایی افزود:امیدواریم  روز ۹ دی که روز بصیرت افزایی است با استخدام های فله ای که در استان انجام شده است، برخورد شده حق جوانان را مطالبه کنند.

 

وی گفت:طرف مقابل ما استاندار است که می خواهیم به این مسائل پاسخ بدهد.

 

این فرهنگی بیان کرد:شفاف سازی این استخدامی ها باید در مکان های عمومی مطرح شود تا حقیقت روشن شود.

 

انتهای پیام/ک

منبع:سایت تحیلی چرام

اخبار مرتبط

  • واکنش جوانان بیکار چرامی به تعطیلی معدن فسفات/آقای روحانی شخصا پیگیر شوید

طرف مقابل ما استاندار است و باید در ملاء عام پاسخ دهد 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi