پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت‌های فرهنگی ارزشی می‌تواند به اثبات حقانیت انقلاب در جهان کمک کند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه در عاشورا گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی که امیدواریم هرساله ادامه داشته باشد می‌تواند این راه را ادامه دهد که در این مورد از سپاه ناحیه اهر و دست اندر کارن آن تقدیر و تشکر می‌کنیم. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار علی حسین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30065
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

کرونا :

فعالیت‌های فرهنگی ارزشی می‌تواند به اثبات حقانیت انقلاب در جهان کمک کند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه در عاشورا گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی که امیدواریم هرساله ادامه داشته باشد می‌تواند این راه را ادامه دهد که در این مورد از سپاه ناحیه اهر و دست اندر کارن آن تقدیر و تشکر می‌کنیم.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار علی حسین هاشم‌پور در مراسم اختتامیه اولین جشنواره شعر ارسباران اظهار داشت: جای خالی پاسداشت شعرا، هنرمندان و فرهیختگان در منطقه ارسباران که از این حیث بسیار غنی است احساس می‌شد که بنده از جمیع دست‌اندرکاران این جشنواره به تقدیر و تشکر می‌کنم.

فعالیت‌های فرهنگی ارزشی می‌تواند به اثبات حقانیت انقلاب در جهان کمک کند 3

وی ضمن تشکر از شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها و ادارات به دلیل همکاری در برگزاری این جشنواره گفت: انصافاً در این جشنواره در حد شعرای ما از آثار شعرا استفاده شد واقعاً در این زمان برگزاری چنین جشنواره ای ضرورت داشت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه در عاشورا بابیان اینکه یکی از میادین ما هجوم فرهنگی است ابراز داشت: میدان همان میدان است یکی فرهنگی و دیگری دفاعی، خوشبختانه ملت ما تابه‌حال ثابت کرده‌اند که ازلحاظ دفاعی نفوذناپذیر هستند ازلحاظ فرهنگی نیز به دلیل داشتن دین و فرهنگی غنی نتوانسته‌اند اهداف خود را محقق سازند.

هاشم‌پور تصریح کرد: این از توصیه‌های رهبران دینی و کشورمان است که باید در کنار جهاد و میدان های دفاعی باید در جهاد کبیر که همان جهاد فرهنگی است و کمتر از دفاع میدانی نیست نیز حضوری فعال داشته باشیم و حقانیت انقلاب اسلامی را به آن‌ها ثابت کنیم.

وی اثبات انقلاب را لازمه حرکت فعالان فرهنگی دانست و عنوان داشت: با فعالیت‌های فرهنگی است که می‌توانیم حقانیت انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کنیم . انقلاب خود را ماندگار سازیم حتی ماندگار ماندن صحنه کربلا نیز پس از ۱۴۰۰ سال با تبیین حضرت زینب (س) و خطبه‌های امام سجاد (ع) است.

جهانگیری: پیش بینی ها تورم ونزوئلایی در ایران بود اما تورم در ۳۶ درصد متوقف شد
دنبال کنید

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه در عاشورا به جبهه‌های مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: امروز که جهان کفر و غرب برای براندازی انقلاب در سراسر جهان بسیج شده‌اند این شعرا و اهالی فرهنگ هستند که می‌توانند حقانیت این میادین را اثبات کنند انشا الله برگزاری چنین جشنواره‌هایی که امیدواریم هرساله ادامه داشته باشد می‌تواند این راه را ادامه دهد که در این مورد از سپاه ناحیه اهر و دست اندر کارن آن تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi