شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقوله فرهنگ یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است

دبیر اولین جشنواره شعر ارسباران گفت: دشمنان نظام و انقلاب تا جایی که در توان داشتند و دارند در جبهه‌های جنگ و مقاومت به مقابله با نظام اسلامی می‌پردازند ولی تاکنون نتوانسته‌اند اهداف خود را به‌پیش ببرند. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا ،سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30063
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

کرونا :

مقوله فرهنگ یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است

دبیر اولین جشنواره شعر ارسباران گفت: دشمنان نظام و انقلاب تا جایی که در توان داشتند و دارند در جبهه‌های جنگ و مقاومت به مقابله با نظام اسلامی می‌پردازند ولی تاکنون نتوانسته‌اند اهداف خود را به‌پیش ببرند.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا ،سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره شعر ارسباران ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی دریکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین گردنه‌های تاریخی خود قرار دارد و دشمنان تا جایی که توانسته‌اند و می‌توانند علیه آن توطئه‌چینی می‌کنند.

مقوله فرهنگ یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است 3

وی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است گفت: دشمنان نظام و انقلاب تا جایی که در توان داشتند و دارند در جبهه‌های جنگ و مقاومت به مقابله با نظام اسلامی می‌پردازند ولی تاکنون نتوانسته‌اند اهداف خود را به‌پیش ببرند.

دبیر اولین جشنواره شعر ارسباران ادامه داد: هم‌اکنون ما در برهه‌ای قرار داریم که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی در تلاش برای حمله مستقیم از طرق فرهنگی هستند که باید این نکته مدنظر مسئولان به‌ویژه مسئولان فرهنگی باشد.

ایمانی بابیان اینکه باید با روش‌های تهاجم دشمنان آشنا شده و جلوی آن را بگیریم گفت: از سال‌ها قبل مقام معظم رهبری به مسئولان نظام هشدار داده‌اند که دشمن با تهاجم فرهنگی می‌خواهد بنیان‌های انقلاب را هدف بگیرد این تهاجم اکنون به نقطه رخنه فرهنگی رسیده و این وظیفه همه به‌ویژه مسئولان فرهنگی را درراه مقابله با آن‌ها بیشتر می‌کند.

وی ضمن تشکر از تمامی هنرمندان، علاقه‌مندان و مسئولان استانی و شهرستانی ابراز داشت: اولین جشنواره شعر ارسباران با کمک تمامی اهالی فرهنگ، مسئولان و دست‌اندرکاران، به‌خوبی و در سطحی مناسب برگزار شد که جا دارد از تمامی کسانی که ما را در این راه یاری و کمک کردند به‌ویژه شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها و ادارات تقدیر و تشکر کنیم.

ابراز نگرانی ایران از فعالیت‌های هسته‌ای غیرشفاف عربستان سعودی
دنبال کنید

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi