شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جشن امامت و ولایت در مدرسه سمپاد گچساران

  فرماندارگچساران در جشن امامت و ولایت در مدرسه سمپاد گچساران ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله اعظم ، به بیان مطالبی پیرامون  ضرورت تقویت بنیه اعتقادی و پیروی از اهل بیت (علیهم السلام) برای دانش آموزان پرداخت. عبدالرحیم رحیمی  در ادامه خطاب به دانش اموزان اظهار داشت  شما دانش آموزان به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30004
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

کرونا :

برگزاری جشن امامت و ولایت در مدرسه سمپاد گچساران
  فرماندارگچساران در جشن امامت و ولایت در مدرسه سمپاد گچساران ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله اعظم ، به بیان مطالبی پیرامون  ضرورت تقویت بنیه اعتقادی و پیروی از اهل بیت (علیهم السلام) برای دانش آموزان پرداخت.
عبدالرحیم رحیمی  در ادامه خطاب به دانش اموزان اظهار داشت  شما دانش آموزان به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آینده سازان این مملکت هستید و باید از امکاناتی که در مقایسه با گذشته روز بروز در حال تکمیل شدن است در راه تعالی و پیشرفت خود استفاده ببرید.
وی با اشاره تلاشهای دشمنان انقلاب اسلامی برای عقب نگه داشتن کشور و مردم ما تصریح کرد:اگر به تاریخ ایران قبل از پیرزوی انقلاب نگاه کرده و مطالعه نماییم مبینیم که فقط عده ای خاص حق استفاده از امکانات آموزشی و بهرمندی از سواد را داشتند.
رحیمی گفت :شما دانش آموزان مدرسه استعدادهای درحشان و از مدارس خاص بوده که باید به عنوان الگویی برای سایر دانش آموزان بوده و حرکت به سمت جلو و آینده را برای پیشرفت خود و کشور مد نظر داشته باشند 
در ادامه  حجت الاسلام حجازی در سخنانی با تأکید بر نقش و اهمیت امامت در هدایت انسانها و اینکه بعد از آزمایشهای زیاد مقام امامت به حضرت ابراهیم ( ع ) رسید ، دانش آموزان را به تدبر بیش از پیش در جهت شناخت نقش و جایگاه امامان معصوم در هدایت جامعه بشری تشویق نمود.
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi