شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

یکی از ضعف‌های جدی دولت دکتر روحانی، وزارت علوم آن است

به گزارش کرونا نیوز , ،غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه وزارت علوم ضعف بسیار جدی در امور اجرایی دارد، گفت: اگرچه سوالی که در هفته گذشته در صحن علنی از وزیر علوم مطرح شد، ناظر به امور فرهنگی بود ولی این وزارتخانه در امور اجرایی ضعف بسیار جدی دارد. نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30000
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

به گزارش کرونا نیوز , ،غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه وزارت علوم ضعف بسیار جدی در امور اجرایی دارد، گفت: اگرچه سوالی که در هفته گذشته در صحن علنی از وزیر علوم مطرح شد، ناظر به امور فرهنگی بود ولی این وزارتخانه در امور اجرایی ضعف بسیار جدی دارد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی افزود: فارغ از مباحث و رویکردهای سیاسی کسانی که قصد سخنرانی در مراسم ۱۶ آذر امسال را داشتند، لغو پرشمار برنامه‌های این روز حاکی از این است که فرهادی نمی‌تواند دانشگاه‌ها را مدیریت کند و چنین مصداق‌هایی حاکی از آن است که مدیریت کلان بر دانشگاه‌ها توسط این وزارتخانه ضعیف است.

وی تاکید کرد: به نظر من، یکی از ضعف‌های جدی دولت دکتر روحانی، وزارت علوم آن است.خانه ملت

انتهای پیام/۲۰۰

اخبار مرتبط

  • تاجگردون: دولت روحانی پاسخ قاطعی به ابهامات موجود نمی‌دهد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi