پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران خبر داد: بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی گچساران در سال جاری

فرماندار گچساران صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی  پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان این بیمارستان را یکی از نیازهای مهم و استراتژیک شهرستان در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد. عبدالرحیم رحیمی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان که به نام بیمارستان بی‌بی حکیمه(س) نامگذاری شده از ۱۵ اسفندماه سال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29995
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

کرونا :

فرماندار گچساران خبر داد: بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی گچساران در سال جاری
فرماندار گچساران صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی  پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان این بیمارستان را یکی از نیازهای مهم و استراتژیک شهرستان در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.
عبدالرحیم رحیمی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان که به نام بیمارستان بی‌بی حکیمه(س) نامگذاری شده از ۱۵ اسفندماه سال ۸۶ آغاز شده است.
وی با اشاره به پیشرفت ۹۳ درصدی این بیمارستان اظهار امیدواری کرد که این مرکز بهداشتی و درمان تا دهه فجر آماده بهره برداری و در اختیار شهروندان گچسارانی قرار گیرد.
رحیمی با بیان این مطلب که  این بیمارستان در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۸۱۵ مترمربع در حال احداث است، افزود: مساحت زیربنای ساختمان اصلی ۱۱ هزار متر مربع است.
فرماندار گچساران از شرکتهای خدمات رسان بویژه شرکت برق خواستند تا با مهیا نمودن زیرساختهای لازم  در افتتاح و تکمیل این پروژه  همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: با عزم و همتی که در دولت یازدهم و همچنین تلاش و تعامل مسئولین شهرستان وجود دارد انشاء الله شاهد پیشرفت شهرستان و انجام امور در  حد مطلوب آن باشیم.
وی در پایان اظهار داشت :  از همه مدیران شهرستان که از فرزندان نظام و خدمتگذاران مردم بوده انتظار دارم با تعامل و همدلی از فرصت های بوجود آمده نهایت استفاده را برده و تمام تلاش خود را در جهت ارتقای شهرستان به کار گیرند تا بتوانیم آنچه که سهم مردم این منطقه است، را بدست آوریم .
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi