سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

دوره آموزشی مقاله نویسی در فرمانداری برگزار شد

به گزارش کرونا نیوز , ، این دوره آموزشی از سری برنامه های هفته پژوهش شهرستان بود که به همت فرمانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد. سید فرزام پوالحسینی مسئول آموزش فرمانداری گچساران در حاشیه برگزاری این دوره گفت: این کارگاه آموزشی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و در اجرای اهداف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

کرونا :

دوره آموزشی مقاله نویسی در فرمانداری برگزار شد
به گزارش کرونا نیوز , ، این دوره آموزشی از سری برنامه های هفته پژوهش شهرستان بود که به همت فرمانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
سید فرزام پوالحسینی مسئول آموزش فرمانداری گچساران در حاشیه برگزاری این دوره گفت: این کارگاه آموزشی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و در اجرای اهداف کارگروه پژوهش ، فناوری و تحول اداری شهرستان و به منظور ارتقاء آگاهی های پژوهشی دستگاه های اجرایی شهرستان، برگزار شد.
وی تصریح کرد در این دوره دکتر حکیمی رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهرستان به عنوان مدرس دوره به بیان مطالب مربوط به مقاله نویسی و لزوم رعایت چارچوب علمی و آموزشی در این راستا پرداخت .
پورالحسینی افزود:این دوره به صورت رایگان برگزار و برای شرکت کنندگان از طرف اداره کل آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد گواهینامه صادر خواهد شد.
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi