یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرماندارگچساران

سید منصور زارع در این نشست مراجعه معکوس و سرکشی از خانواده شهداء را وظیفه مسئولین دانست و افزود:اقتدار و امنیت امروز میهن اسلامی مدیون خون شهداء و ایثارگران است و باید قدردان این عزیزان و خانواده هایشان باشیم.  وی برنامه ریزی و تعامل مسئولین با یکدیگر را گامی مهم جهت حل مسایل و مشکلات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29992
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

کرونا :

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرماندارگچساران
سید منصور زارع در این نشست مراجعه معکوس و سرکشی از خانواده شهداء را وظیفه مسئولین دانست و افزود:اقتدار و امنیت امروز میهن اسلامی مدیون خون شهداء و ایثارگران است و باید قدردان این عزیزان و خانواده هایشان باشیم.
 وی برنامه ریزی و تعامل مسئولین با یکدیگر را گامی مهم جهت حل مسایل و مشکلات جامعه ایثارگری عنوان کرد.
سید منصور زارع از فرماندار شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت خواستند تا با ارشاد ادارات تابعه جهت همکاری و تعامل با این بنیاد جهت رفع مشکلات خانواده های شهداء و ایثارگران همکاری نمایند.
فرماندار گچساران در این دیدار اظهار داشت : خانواده های معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و ما خدمات رسانی به این عزیزان را از افتخارات خود می دانیم .
وی ضمن تاکید بر این مطلب که مسئولان باید تمام توان خود را در راستای خدمت به خانواده های شهداء بکارگیرند افزود:در سالهای اخیر با افزایش اعتبارات بنیاد شهید ، رسیدگی به گلزار شهداء ،و خانواده های این عزیزان وضعیت نسبتا خوبی بوجود آمده و سعی خواهد شد در آینده نیز گامهای بلندتری  در خصوص مرتفع شدن مشکلات این عزیزان صورت پذیرد.
عبدالرحیم رحیمی ابراز داشت :هرچند که امروزه در جغرافیای سرزمینی ما جنگی وجود ندارد اما نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتداری که ناشی از جانفشانی شهداء ایثارگران و مردم همیشه در صحنه ایران هستند حرف اول را در منطقه و بین ابرقدرتهای دنیا میزند.
ایشان وجود روحیه ایثارگری و شهادت طلبی را در بین مردم و جوانان این سرزمین قابل ستایش و از افتخارات دانست و افزود:فرمانداری گچساران و مجموعه ادارات تابعه آمادگی لازم را برای همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان دارند.
 
 
 
دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرماندارگچساران 3

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi