یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حسینی نتوانست تمرین کند

به گزارش کرونا نیوز سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز سه‌شنبه تمرین خود را که بخش مهمی از آن به مسائل تاکتیکی اختصاص داشت را از ساعت ۱۱ با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند. پس از آن، گرم کردن بازیکنان زیر نظر بدنساز آغاز شد و مربی دروازه‌بان‌ها هم شاگردان خود را برای اجرای تمرینات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29954
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

کرونا :

حسینی نتوانست تمرین کند

به گزارش کرونا نیوز سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز سه‌شنبه تمرین خود را که بخش مهمی از آن به مسائل تاکتیکی اختصاص داشت را از ساعت ۱۱ با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند.

پس از آن، گرم کردن بازیکنان زیر نظر بدنساز آغاز شد و مربی دروازه‌بان‌ها هم شاگردان خود را برای اجرای تمرینات اختصاصی جدا کرد.

در تمرین امروز، سید جلال حسینی حضور نداشت وی که در ورزشگاه حضور پیدا کرد، بعد از معاینه توسط کادر پزشکی و به توصیه آنها و با دستور کادر فنی به دلیل سرماخوردگی از انجام تمرین معاف شد.

تمرین پرسپولیس بعد از گرم کردن به حفظ توپ در نیمه زمین، پاسکاری‌های یک ضرب و دو ضرب و پرسینگ اختصاص پیدا کرد. در ادامه، برانکو بازیکنان را به استیلینوویچ سپرد تا برای دقایقی به عبور از میان و روی موانع پرداخته و تمرینات رفلکسی و چابکی را انجام دهند.

شوت به دروازه و در نهایت فوتبال درون تیمی با تذکرات مختلف برانکو و چوک هم مرحله بعدی تمرین بود که در ساعت ۱۲:۴۵ به پایان رسید.

منبع : باشگاه پرسپولیس / پیروزی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi