سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازخواست یک مدیرکل توسط استاندار به خاطر استخدام های فله ای

به گزارش کرونا نیوز ,، فتاح محمدی در اولین جلسه حماسه ۹ دی با تبریک هفته وحدت این روز را یک نماد و تجلی اقتدار ملی عنوان کرد و افزود: مهمترین استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران امر به وحدت بوده و آن را به عنوان مهمترین معیار کرده است. وی اظهار کرد: اصل دشمن شناسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29929
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

به گزارش کرونا نیوز ,، فتاح محمدی در اولین جلسه حماسه ۹ دی با تبریک هفته وحدت این روز را یک نماد و تجلی اقتدار ملی عنوان کرد و افزود: مهمترین استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران امر به وحدت بوده و آن را به عنوان مهمترین معیار کرده است.

وی اظهار کرد: اصل دشمن شناسی این است که ما بصیرت کافی را در تمامی سطوح داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید تلاش شود زمینه وحدت و انسجام را بیشتر کنیم، اظهار کرد:جمهوری اسلامی در حاکمیت دین با دنیا مواجه است و نظام آنقدر ضعیف نیست که نتواند مشکلات خودش را حل کند.

وی با بیان اینکه طرح  برخی از مسائلی که حتی اگر واقعیت داشته باشد در جلسات عمومی منجر به بی اعتمادی مردم از نظام می شود، اضافه کرد: مسائل را طوری عنوان نکنیم که شائبه جریانی ایجاد کند.

محمدی در پاسخ به صحبت رئیس شورای سیاست گذاری مبنی بر اینکه مدیران ارزشی کنار زده می شوند و افراد شریک در فتنه انتصاب می شوند، ادامه داد: فرایند انتخاب مدیران نیز به طور خاصی انجام می شود و کسانی که نیز قصد فتنه گری و تخریب را داشته باشند نظام با آنها برخورد کند.

وی با بیان اینکه بحث حقوق های نجومی مرتبط به امروز نیست و به گذشته نیز برمی گردد، تاکید کرد:دولت نیز باید در این زمینه بررسی و برخورد قانونی کند و اگر قانونی نیز در این حوزه وجود دارد باید اصلاح شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر گونه مشکلی، حرفی ، انتقادی که گفته شود ما نیز به مسئولان رده بالاتر منتقل می کنیم، ادامه داد: شیوه گفتن مشکلات در مجامع عمومی باید متفاوت باشد.

شمار قربانیان کرونا درکهگیلویه و بویراحمد به ۶۹۰ نفررسید
دنبال کنید

وی به اتفاقات روز دانشجو در دانشگاه آزاد گچساران اشاره داشت و یادآور شد: براساس گزارش کرونا نیوز نیروی انتظامی، دستگاه های امنیتی هیچ گونه کشف حجابی نبوده بلکه درگیری دو تا دختر دانشجو با همدیگر بوده است.

محمدی افزود: یکی از راه هایی که ما بتوانیم سرپای خودمان ایستادگی کنیم توجه به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است که در این زمینه نیز جلسات مختلف و کارهای خوبی انجام شده که گزارش کرونا نیوز آنها نیز موجود است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر گونه قرارداد با خارجی ها باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، گفت: اینکه تعدادی می گویند قرار دادها طبق نظر رهبری و مجلس نیست آن را نمی پذیرم.

وی به استخدام های فله ای در ادارات کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: بازرسی استانداری بیش از یک ماه است که پیگیر این مسئله است و استخدام به آن شیوه نبوده بلکه دو نفر بوده، یه نمونه استخدام هایی به صورت پیمانی و قراردادی و  شرکتی یا بخش خصوصی بوده اند که در حال بررسی هستند.

وی گفت: در این رابطه نیز استاندار یک مدیرکل را نیم ساعت بازخواست کرد که نیروهای بکار گرفته شده به چه رابطه ای انجام شده است.

انتهای پیام/۲۰۰

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi