جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرعت لاک پشتی اینترنت و اختلال شبکه تلفن همراه در یاسوج صدای شهروندان را درآورد/ تغییر ساختار شبکه عامل اختلال در تلفن همراه

به گزارش کرونا نیوز , ، از روزهای گذشته تاکنون قطعی و سرعت بسیار پایین اینترنت و اختلال در شبکه های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج موجی از نگرانی را برای کاربران اینترنت و مشترکان تلفن همراه به وجود آورده است. سرعت لاک پشتی اینترنت در یاسوج به حدی پایین است که بسیاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش کرونا نیوز , ، از روزهای گذشته تاکنون قطعی و سرعت بسیار پایین اینترنت و اختلال در شبکه های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج موجی از نگرانی را برای کاربران اینترنت و مشترکان تلفن همراه به وجود آورده است.

سرعت لاک پشتی اینترنت در یاسوج به حدی پایین است که بسیاری از کاربران برای مشاهده اخبار و اطلاعات و تصاویر در فضای اینترنت ساعت ها وقت صرف می کنند و در آخر نیز با قطعی اینترنت مواجه می شوند.

علت این قطعی های مکرر و سرعت بسیار پایین اینترنت در حالی در استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع می پیوندد که در این استان بسیاری از فعالیت های دانشجویان در حوزه تحقیقات و خدمات رسانی به شهروندان در دستگاه های اجرایی و بانک ها از این طریق انجام می شود.

اختلال در شبکه تلفن همراه نیز از دیگر معضلاتی است که چند روزی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج موجب گلایه مندی شهروندان شده است.

رئیس ارتباطات سیار شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اختلال در شبکه همراه اول در استان به خبرنگار صبح زاگرس گفت: ساختار شبکه ارتباطی استان تحت عنوان فاز ۷ سیار ، از ابتدای مهرماه امسال در دستور کار شرکت مخابرات استان قرار گرفته و ۶۶ سایت (۳ جی)، ۶۶ سایت (۴ جی) و ۱۱۱ سایت سوآپ (۲ جی) در این تغییر ساختار انجام می شود.

 کرامت الله نیک اقبالی افزود: باتوجه به اینکه در سایت های (فور جی) آنتن ها به طور کامل تعویض می شود، این موضوع باعث اختلال در شبکه می شود.

کاروان زیر سایه خورشید وارد سپاه گچساران شد+فیلم و تصاویر
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه سایت هایی که به (۴ جی) تغییر داده می شوند آنتن آنها به طور کامل تعویض می شود و آنتن جدید جایگزین خواهد شد، گفت: به دلیل این تغییرات زوایای آنتن ها و تایلت نیز تغییر می کند که به صورت موردی در شبکه اختلالاتی ایجاد و تلاش می شود تا این اختلالات به حداقل برسد. 

نیک اقبالی با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته اجرای فاز ۷ سیار، شرکت مخابرات استان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: پیش بینی می شود تا دو ماه آینده این طرح به صورت کامل در استان انجام شود.

وی ابراز داشت: در مدت اجرای این طرح به دلیل تعویض آنتن ها اختلالاتی در شبکه ایجاد می شود که از شهروندان بابت این اختلالات عذرخواهی می کنیم.

 رئیس ارتباطات سیار شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سایت های همراه اول استان به خاطر افزایش پهنای باند و ارایه سرویس های جدید به مشتریان مجهز به فیبر نوری می شوند.

نیک اقبالی به بحث سرقت از سایت ها و تجهیزات مخابراتی در استان نیز گفت: با تلاش و همکاری مردم و نیروی انتظامی سرقت از تجهیزات مخابرات در کهگیلویه و بویراحمد کاهش پیدا کرده است که از شهروندان و نیروی خدوم انتظامی استان قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/۲۰۰

 

 

 

اخبار مرتبط

  • مستند "یاسوج – کهگیلویه و بویر احمد" + فیلم


  • کهگیلویه و بویراحمد در روز عاشورای حسینی غرق ماتم و عزا شد


  • استقبال از رئیس جمهور در یاسوج / تصاویر

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

http://sobhezagros.ir/News/80930.html

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi