جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کریمی نژاد : در صورتی که نخبگان آستین بالا نزنند تز جامعه و نخبه کشی معکوس خواهد شد .

در صورتی که نخبگان آستین بالا نزنند تز جامعه و نخبه کشی معکوس خواهد شد .   روز شنبه ساعت ۱۸ نشست هم اندیشی نخبگان و صاحب نظران شهرستان لنده با فرماندار جدید این شهرستان در سالن جلسات ساختمان شهرداری برگزار گردید .  این جلسه با حضور ۴۵ نفر از نخبگان و صاحب نظران و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29922
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

در صورتی که نخبگان آستین بالا نزنند تز جامعه و نخبه کشی معکوس خواهد شد .

 

روز شنبه ساعت ۱۸ نشست هم اندیشی نخبگان و صاحب نظران شهرستان لنده با فرماندار جدید این شهرستان در سالن جلسات ساختمان شهرداری برگزار گردید .

 این جلسه با حضور ۴۵ نفر از نخبگان و صاحب نظران و فرماندار لنده در ابتدای جلسه مسئول برگزاری نشست ضمن خوش آمدگوی به حضار گرامی آغاز دهه امامت را به همه جامعه مسلمانان تبریک گفت و از جناب آقای کریمی نژاد به خاطر حضور در این نشست و اهمیت به تفکر جمعی بر مدیریت فردی تقدیر و تشکر کرد .

وی بیان کرد که شکل گیری این نشست با حمایت فرماندار جدید نشان از ارزش خاص وی برای نخبگان و صاحب نظران و جایگزینی خرد جمعی بر تصمیم گیرهای انفرادی در برنامه های فرماندار جدید هست .مسئول برگزاری نشست در ادامه از تمام کسانی که مستحق حضور در این نشست بورند ولی به خاطرکمبود فضا نتوانسته بودند حضوریابندعذر خواهی کرد و داشتن یک سالن مناسب برای چنین نشست هایی را از مهمترین مطالبات امروز شهرستان لنده دانست .

فضیلت در ادامه بیان داشت که این نشست با هدف بیان مهمترین مطالبات ، مشکلات و پتانسیل ها شهرستان لنده از نگاه نخبگان و صاحب نظران برگزار شده است . و امیدواریم بیان دیدگاه دوستان حاضر در جلسه بتواند فضایی کلی از شرایط لنده برای فرماندار جدید ترسیم نماید همچنین وی از شهردار محترم شهرستان لنده به خاطر همکاری جهت شکل گیری این نشست تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه هر یک از دوستان حاضر در نشست به بیان دیدگاههای خود نسبت به شهرستان لنده پرداختندسپس در پایان نوبت به سرپرست جدید فرمانداری لنده رسید . وی ابتدا از همه حاضرین به خاطر حضورشان تقدیر و تشکر کرد در ادامه آغاز دهه امامت را تبریک گفت کریمی نژاد در ادامه بیان کرد که امشب برای ارائه سخنرانی نیامده است و بیشتر آمده است که مستمع باشد تا سخنران، وی بیان کرد که این جلسه به جای سه ساعت اگر پنج ساعت هم به طول می انجامیدباز مشتاق حضور در آن بودم .

رسوم مردم همدان در ماه رمضان/ حلیم نذری به سفره همدانی ها آمد
دنبال کنید

کریمی نژاد درادامه افزود:در صورتی که نخبگان آستین بالا نزنند تز جامعه و نخبه کشی معکوس خواهد شد . ایده ها و بیانات تمام شما را پذیرا هستم . و امیدوارم بتوانم از نظریات و ایدهای همه نخبگان و صاحبنظران چه آنهایی که امشب در جمع ما حضور دارند و چه آنهای که امشب در خدمتشان نیستم بهره ببرم کریمی نژاد در ادامه بیان کرد: شهرستان لنده از قدیم مهد علم فرهنگ و ادب بوده است . و از دیرباز مرکز ثقل تصمیمات بخش ثلاث بود وی یادآورشد: انشاالله با حضور نخبگان و صاحب نظرانی چون شما ها لنده بتواند به اعتبار و اهمیت گذشته خود برگردد . ارشدترین مسئول دولت تدبیروامید در لنده از همه ی نخبگان و صاحب نظران و گرایشات سیاسی جهت توسعه شهرستان لنده یاری خواست . در پایان حسنعلی حسنپور معاون فرماندار خواهان تشکیل کمیته های تخصصی از میان جمع برای حل مشکلات و ارائه راه حل در ادمه کار شد . این نشست بعد از سه ساعت و نیم پایان یافت .

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

http://flendeh.kb-p.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=news&CategoryID=6e64d114-4f06-40a4-8818-508f6d817244&LayoutID=9a66f6f3-2c57-4c8d-af17-d82e5d013e2b&ID=947298d5-e9ea-4b43-b4c3-fea0a58ef6ca

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi