یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کلاس مربیگری فیزیک و سلامت کشور در استان

به گزارش کرونا نیوز , آیت ارجمند از حضور ۵۶ نفراز بانوان و ۲۰ نفر از آقایان از شهرهای یاسوج، گچساران، بوشهر، اهواز، اصفهان، دهدشت، لیکک در این کلاسها خبر داد و افزود: با برگزاری این کلاس سطح دانش علمی و عملی شرکت کنندگان ارتقاء خواهد یافت. وی از حضور مدرسان برجسته استان و کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29874
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش کرونا نیوز , آیت ارجمند از حضور ۵۶ نفراز بانوان و ۲۰ نفر از آقایان از شهرهای یاسوج، گچساران، بوشهر، اهواز، اصفهان، دهدشت، لیکک در این کلاسها خبر داد و افزود: با برگزاری این کلاس سطح دانش علمی و عملی شرکت کنندگان ارتقاء خواهد یافت.

وی از حضور مدرسان برجسته استان و کشور در این کلاس خبر داد و گفت: خانم ترابی به عنوان مدرس دروس عملی و فیزیولوژی، استاد هاشمی از تهران به عنوان مدرس دروس تغذیه، طراحی تمرین و آیت ارجمند به عنوان دروس سیستم های تمرین، آناتومی، دروس فنی و تخصصی و مبانی داوری تدریس این کلاس را برعهده دارند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه کلاسها ،سطح دانش مربیان،داوران و ورزشکاران رشته های ورزشی ارتقاء خواهد یافت و تمامی شرکت کنندگان با موارد علمی و عملی روز دنیا آشنا خواهند شد.

ارجمند در پایان از برگزاری امتحانات دروس تئوری و عملی در پایان این دوره خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان در این دوره گواهینامه مربیگری درجه ۳ فیزیک و سلامت که از طرف فدراسیون بدنسازی کشور صادر می شود دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/د/۱

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

http://sobhezagros.ir/News/80874.html

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi