پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

متولیان فرهنگی استان نگذارند خفاشان شب با آبرو و حیثیت افراد بازی کنند

به گزارش کرونا نیوز , ،سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه نسبت به مطالب منتشر شده علیه حجت الاسلام موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی طی پیامی واکنش نشان داد.   در متن منتشر شده بزرگواری آمده است: سلام علیکم باید عرض کنم این ولنگاری عجیبی که در فضای مجازی استان ما پیدا شده در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29872
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش کرونا نیوز , ،سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه نسبت به مطالب منتشر شده علیه حجت الاسلام موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی طی پیامی واکنش نشان داد.

 

در متن منتشر شده بزرگواری آمده است:

سلام علیکم
باید عرض کنم این ولنگاری عجیبی که در فضای مجازی استان ما پیدا شده در هیچ استانی وجود ندارد دلیلش را هم باید از محترمین شورای فرهنگ عمومی استان سوال کرد که عوض فتنه و اختلاف تغییر نام استان باید به فکر چنین معضل بزرگی باشند که روز به روز اخلاقی اجتماعی ما را خراب و خراب‌تر می‌کند بعضی سایت‌های استان برای اینکه از رقیب عقب نیفتند سعی می‌کنند که کامنتهای سخیف بیشتری را بالا بیاورند و یا با اسم‌های مستعار مقالاتی پر از افترا و کذب و نسبت‌های ناروا را به افراد متشخص استان و شهرستان‌ها و حتی کشور درج می‌کنند و هیچ کس هم در استان جواب گوی این ناهنجاری بزرگ جامعه ما نیست امیدواریم که متولیان فرهنگی استان و نیروهای امنیتی و قضایی بیشتر به وظیفه خود عمل کنند و نگذارند این کامنت نویسان و مقالات مجهول الهویه به عنوان خفاشان شب با آبرو و حیثیت افراد بازی کنند.

انتهای پیام/۲۰۰

 

 

 

 

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

http://sobhezagros.ir/News/80885.html

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi