فرماندار شهرستان بویراحمد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با حضور در حاشیه رودخانه بشار گفت: این رودخانه به عنوان قلب تپنده ی یاسوج است وفضاسازی وآینده ی شهرستان بویراحمد به آینده ی این رودخانه گره خورده است.

سید محمد کاظم نظری با بیان اینکه بزرگترین پتانسیل شهرستان بویراحمد ، گردشگری است، اظهارکرد: رودخانه بشار یکی از ظرفیتهای شهرستان برای گردشگری است؛ بنابراین مردم ومسئولین باید قدر دان این نعمت الهی باشند وآنرا برای نسلهای بعد هم حفاظت بکنند.

وی گفت: یکی از سیاستهای اکید دولت واستاندار این استکه از تجاوز ودست اندازی به حریم این رودخانه جلوگیری شود وبه عنوان یک فضای عمومی وگردشگری مورد استفاده ی عموم قرار بگیرد.

نظری با اشاره به وجود منابع ملی در حریم رودخانه بشار اظهارکرد: متاسفانه در گذشته با سهل انگاری مسئولان، دست اندازی هایی به حریم رودخانه بشار صورت گرفته و توسط افراد سود جو حریم این رودخانه مورد تعرض قرار گرفته است.

فرماندار بویراحمد با درخواست کمک از دستگاه قضایی استان از ادارات زیربط دولتی خواست با کسانی که در حاشیه این رودخانه با ایجاد فضای خصوصی وکاشت درخت ویا هرگونه تعدی به حریم آن مماشات نداشته باشند وبرخورد کنند.

آقای روحانی عزیز آبروی مملکت را بخرید
دنبال کنید