یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: برخی ها مشکلات انباشت شده در کشور را به دولت یازدهم گره می زنند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد شدت تخریب ها و انتقادها در مقابل رفتارهای نجیبانه و مظلوم دولت یازدهم را یادآور شد و گفت: برخی ها وجود تمامی مشکلات انباشت شده از گذشته را بدون هیچ ملاحظه ای به دولت تدبیر و امید گره زده اند. دکترسیدموسی خادمی در همایش مشاوران مدارس استان، افزود: تورم ۴۶ درصدی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29748
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

استاندار کهگیلویه وبویراحمد شدت تخریب ها و انتقادها در مقابل رفتارهای نجیبانه و مظلوم دولت یازدهم را یادآور شد و گفت: برخی ها وجود تمامی مشکلات انباشت شده از گذشته را بدون هیچ ملاحظه ای به دولت تدبیر و امید گره زده اند.

دکترسیدموسی خادمی در همایش مشاوران مدارس استان، افزود: تورم ۴۶ درصدی و رشد اقتصادی منفی پنج درصد بزرگترین مشکل و چالش تحمیل شده از گذشته بر این دولت بوده است.
خادمی تصریح کرد: رساندن رشد اقتصادی به صفر و مثبت کردن آن در چنین شرایط و وضعیت بد مالی و اقتصادی حاکم بر کشور به عقیده بسیاری از متخصصان، کارشناسان و اهل فن در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است.
استاندار بیان کرد: گودال‌های عمیقی که از انبوه مشکلات انباشت شده از گذشته در این کشور ایجاد شده، دولت با تدبیر و تلاش مضاعف و با استفاده از ظرفیت‌ های متعدد و کمک گرفتن از نخبگان و خرد جمعی در حال پرکردن آنهاست.
خادمی گفت: برخی افراد و جریان ‌های تندرو به راحتی دولتمردان و خدمتگزاران مردم را در تیررس انواع تهمت‌ها قرار می‌دهند به گونه ‌ای که مظهر شجاعت را تنها در انتقاد و تخریب علیه دولت تدبیر و امید قلمداد می‌کنند.
استاندار ادامه داد: این افراد باید خود را با معیار و جریان اصیل اعتدال به عنوان محور فعالیت‌ های دولت یازدهم قرار دهند و کمتر علیه دستاوردهای مثبت و امیدوارکننده در کشور جریان سازی تخریبی راه بیندازند.
استاندار بیان کرد: البته ملت فهیم و بزرگ ایران شرایط را خوب می‌فهمند و به موقع جواب این افراد و جریان ‌های تخریبی را خواهند داد.
خادمی یادآور شد: دولت تدبیر و امید در موقعیتی کشور را به دست گرفت که اوضاع در حوزه‌های مختلف به ‌ویژه مسائل اقتصادی وضعیتی نابسامان و در ابعاد مختلف دچار بحران و چالش‌های اساسی بود.
استاندار گفت: تورم بالای ۴۶ درصد، بی ثباتی در بازار ارز که منجر به بی نظمی‌های فاحش فعالیت‌های اقتصادی در کشور شده بود، وجود تحریم‌های ظالمانه، دو قطبی شدید در جامعه، کم رنگ شدن اعتماد اجتماعی و دامن زدن به اختلاف‌ها و افزایش بی اعتمادی در مردم نیز از سایر مشکلات و معضلات کشور در زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید بود.
استاندار ادامه داد: وضعیت در حوزه اقتصادی به گونه‌ای بود که هیچ امکان برنامه ریزی نه برای سرمایه گذار و حتی مردم در یک بازه زمانی کوتاه مدت هم وجود نداشت و بی سامانی و بی ثباتی در اقتصاد به اوج رسیده بود و مردم تکلیف اموال و دارایی‌های خود را نمی‌دانستند.
خادمی تصریح کرد: رفتارهای اعتدالی، عقلایی و برنامه محور دولت یازدهم اکنون که توانست تا حدود زیادی حس همدلی، انسجام، امید و نشاط و همبستگی را در میان آحاد مختلف جامعه تقویت کند به عنوان گفتمان غالب آحاد مختلف جامعه به ‌ویژه نخبگان، اندیشمندان و صاحبنظران قرار گرفته است.
استاندار گفت: این دولت به بسیاری از حقوق و خواسته‌های به زمین مانده مردم در طول سالیان متمادی پاسخ مثبت داده است.
خادمی همچنین گفت: یکی از مهمترین مؤلفه های مؤثر و تعیین کننده در توسعه همه جانبه کشور آموزش و پرورش و توجه ویژه به نیروی انسانی است که دولت در این رابطه توجه جدی به موضوع دارد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi