چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه قربانی پیش پای نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا مقدمات جنبش آزادیخواهی دانشجویان بود

سه قربانی پیش پای نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا مقدمات جنبش آزادیخواهی دانشجویان بود   طی مراسمی که ظهر امروز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو  در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.  دکترداراکریمی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره سه ستاره پرفروغ آسمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29693
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

سه قربانی پیش پای نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا مقدمات جنبش آزادیخواهی دانشجویان بود

 

طی مراسمی که ظهر امروز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو  در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.

 دکترداراکریمی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره سه ستاره پرفروغ آسمان دانش شهیدان بزرگ نیا, قندچی و شریعت رضوی که سینه خود را آماج گلوله استبداد قرار دادند گفت: ثمره این خونها اقتداری است که در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه مناسبات بین المللی دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده عنوان کرد: شهدای هسته ای فراورده های دیدگاه استکبارستیزی است و  امنیت امروز به برکت مطالبه حق جویی و حق طلبی این شهدای گرانقدر بوده و هست.

وی با انتقاد از انحصاری کردن بسیج این ساز و کار انقلابی را برگرفته از اندیشه های امام راحل دانستند و الزام همگان به شرکت و افتخار به این تفکر را حرکت در مسیر امام و رهبری برشمرد وتصریح کرد:به پشتوانه ی همین توان می توان بر یاوه گویی ها و خط و نشانهای مستاجر بعدی کاخ سفید یعنی ترامپ فایق آمد.

کریمی نژادخاطرنشان کرد:بدون شک  ژنرالهای پنج ستاره آمریکا در مقابل سرداران بی ادعایی همچون سلیمانی  کرنش خواهند کرد زیرا پشتوانه و اقتدار سرداران ما برگرفته از تفکر بسیج است که خود را وقف خدمت به خلق الله کرده اند و این تفکر در عرصه دیپلماسی در قامت تیمی عرض اندام می کند که ظرافت های دیپلمات کارکشته ای همچون دکتر ظریف در قالب سیاستهای  دولت تدبیر و امید همگان را به پذیرش نقش ایران اسلامی نه تنها در معادلات منطقه ای بلکه در عرصه جهانی وادار کرده است.  

تشکل‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند .
دنبال کنید

وی با اشاره به خدمات بی شمار دولت بالاخص در حوزه بهداشت و درمان افزود:علیرغم فشارهای اقتصادی تنها راه خروج از تنگناهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی را ورود قشر دانشجو به عرصه توسعه دانست و از آنان خواست با تشکیل کارگروههای مختلف و انعکاس ایده های خلاقانه خود دولت را در ارایه خدمت یاری کنند.

کریمی نژاد کرسی های آزاداندیشی مد نظر مقام معظم رهبری را مهمترین عامل در تحرک و پویایی نسل دانشجو برشمرد و گفت: مطالبه گری دانشجویان مسیر توسعه را هموار خواهد کرد بنابراین درب فرمانداری لنده به روی شما باز خواهد بود و دستانتان را به گرمی می فشاریم.
در ادامه تعدادی از دانشجویان به بیان مشکلات پرداختند و کریمی نژاد قول داد با تمام توان برای رفع مشکلات مد نظر دانشجویان اقدام خواهد کرد

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi