یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: توسعه خدمات الکترونیک برنامه عملیاتی دستگاه های اجرائی باشد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای ارائه خدمات الکترونیکی بیشتر بین دستگاه های استان و به مردم به صورت جامع و فراگیر، توسعه خدمات الکترونیک در برنامه عملیاتی دستگاه های اجرائی قرار گیرد. دکترسیدموسی خادمی در شورای راهبری توسعه مدیریت استان، افزود: این شورا و کمیته تخصصی سه گانه آن در شناسائی وظایف و فعالیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29690
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای ارائه خدمات الکترونیکی بیشتر بین دستگاه های استان و به مردم به صورت جامع و فراگیر، توسعه خدمات الکترونیک در برنامه عملیاتی دستگاه های اجرائی قرار گیرد.

دکترسیدموسی خادمی در شورای راهبری توسعه مدیریت استان، افزود: این شورا و کمیته تخصصی سه گانه آن در شناسائی وظایف و فعالیت واحدهای قابل واگذاری در دستگاه های اجرایی استان به سایر فعالان، برنامه ریزی کنند.
خادمی بر تهیه و تدوین برنامه عملیاتی واگذاری امور و خدمات، فعالیت ها و تصدی ها به سایر بخش ها همراه با تدارک زیر ساخت ها و تامین منابع آن تاکید کرد و افزود: تعیین وظایف و اختیارات قابل واگذاری و تعمیم آن در سطوح شهرستانی نیز انجام شود. 
استاندار، برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی، توانمندسازی، دسترسی و استقبال مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی را ضروری دانست و افزود: برای ارائه خدمات بهینه دستگاه های اجرائی به مردم، اشتراک گذاری اطلاعات بین دستگاه های مختلف انجام شود.
خادمی بر تشکیل سریع کمیته های تخصصی سه گانه شورای راهبری مدیریت استان، شامل: کمیته مدیریت عملکرد، کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری و کمیته ساختار، فناوری های مدیریتی، سرمایه انسانی و سلامت اداری، تاکید کرد و افزود: این کمیته ها با هدف بررسی، تصمیم سازی، نقشه راه و برنامه جامع اصلاح نظام اداری تشکیل و فعال می شوند.
استاندار، تهیه برنامه جامع اصلاح نظام اداری دستگاه های اجرائی، شناسائی واحدها و فعالیت های قابل واگذاری، تهیه برنامه واگذاری تصدی ها، نظارت بر واگذاری ها، استاندارد سازی کمیت نیروی انسانی و برنامه آموزشی کارکنان را از اهداف کمیته فناوری های مدیریتی و سلامت اداری برشمرد.
خادمی، دسترسی آسان مردم به خدمات الکترونیکی، فرهنگ سازی در استفاده از این خدمات، تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه های اجرائی، تعیین اولویت در اصلاح فرآیندها، توسعه سامانه های نرم افزاری و سخت افزاری درون و برون دستگاهی را برخی از وظایف کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی بیان کرد.
استاندار گفت: روش ارزیابی برنامه ها و راهبری استقرار نظام مدیریت عملکرد در سطح دستگاه های اجرائی استان و مقایسه نتایج ارزیابی ها و ارائه گزارش کرونا نیوز آن از وظایف کمیته مدیریت عملکرد است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.
خادمی به فعالیت و تلاش این کمیته ها در انجام وظایف شان تاکید کرد و افزود: باید همه دستگاه های اجرائی استان به شبکه دولت متصل باشند و گزارش کرونا نیوزی از نوع خدمات قابل واگذاری خود را در نشست بعدی ارائه دهند.
استاندار تاکید کرد: جلسات شورای راهبری توسعه مدیریت استان هر سه ماه یکبار و جلسه سه کمیته تخصصی زیرمجموعه آن به طور ماهانه برگزار گردد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi