جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکس سلفی" من و پدر یا مادر کارگرم"

مراسم اختتامیه جشنواره عکس سلفی "من و پدر یا مادر کارگرم" از سوی سازمان تامین‌اجتماعی و جمعی از هنرمندان در شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره برگزار شد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی در این مراسم ضمن تشکر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29687
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

کرونا :

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکس سلفی" من و پدر یا مادر کارگرم"
مراسم اختتامیه جشنواره عکس سلفی "من و پدر یا مادر کارگرم" از سوی سازمان تامین‌اجتماعی و جمعی از هنرمندان در شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های روابط عمومی سازمان در برگزاری این جشنواره گفت: چندین دوره شاهد برگزاری مسابقات عکاسی در سازمان بوده‌ایم که این امر سهم بسزایی در شناسایی سازمان در نزد مخاطبان خویش داشته است.

دکتر مسعود کوثری افزود: موبایل فضای جدیدی را در حوزه عکاسی خلق و نوعی عکاسی در حال حرکت را ثبت کرده و تاثیر زیادی در صنعت عکاسی برجای گذاشته است.

وی گفت: موبایل را باید جدی گرفت زیرا در خلق آثار هنری توسط هنرمندان عکاس بسیار موثر بوده است.

در ادامه این مراسم مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با توجه به گستره عظیم خود از لحاظ تنوع خدمات و همچنین جمعیت تحت پوشش و پراکندگی جغرافیایی، برای انتقال پیام‌ها به جامعه هدف از هنر و ابزار هنری مدد گرفته است و این امر باعث شد تا علاوه بر این‌که پیام‌ها توسط مخاطبان درک شود، از تاثیرگذاری و ماندگاری بالاتری برخوردار شود. 

امیرعباس تقی‌پور به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی در فضای مجازی، نبود تولید محتوا است و به ندرت شاهد تولید محتوای عمیق و تاثیرگذار هستیم.

وی ادامه داد: فضای مجازی امکانات و موقعیت‌های مناسبی را ایجاد کرده است اما در صورتی می‌توان استفاده از آن را مفید قلمداد کرد که به صورت هوشمندانه از آن بهره‌برداری شود و استفاده هوشمندانه از فضای مجازی بدون شک در رسیدن به اهداف موردنظر موثر خواهد بود و لازمه آن تولید محتوا است. 

موضوعات کلیدی در وین هنوز حل نشده اما بن بستی هم نیست/ گفتگوهای تهران ریاض در فضایی سازنده ادامه دارد
دنبال کنید

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی افزود: این سازمان  تاکنون موفق به برگزاری دو دوره جشنواره عکس شده است و در این دوره با مشاهده به عکس‌های ارسالی صمیمیت بین خانواده‌ها و احترام به مشاغل به خوبی مشهود است.

تقی پور برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها را از دو جنبه دارای اهمیت دانست و گفت: یک بخش آن مربوط به برگزاری با کیفیت آن‌ها و بخش دیگر استفاده از تولیدات این جشنواره‌هاست.

در پایان مراسم از سه نفر برتر جشنواره عکس سلفی با اهدای جوایزی تقدیر شد. علی قدمی‌زاده، جابر غلامی و مهدی کرمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. همچنین ۱۰ اثر به عنوان عکس برگزیده داوران جشنواره انتخاب شد.

شایان ذکر است؛ سازمان تامین‌اجتماعی به منظور آشنایی بیشتر جامعه بیمه شدگان با خدمات این سازمان و تکریم خانواده کارگران اقدام به برگزاری نخستین جشنواره عکس سلفی با عنوان من و پدر یا مادر کارگرم کرد که فراخوان آن در هفته کارگر اعلام شده بود.

لینک نمایشگاه مجازی جشنواره عکس سلفی

 

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکس سلفی" من و پدر یا مادر کارگرم"

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi