جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباط 70 خانوار منطقه دژکوه با شهر سوق قطع شد

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه رئیس شورای اداری سوق گفت: سیل اخیر راه ارتباطی ۷۰ خانوار را در ۱۰ روستای منطقه دژکوه قطع کرده است. ۱۳۹۵/۹/۱۴ یکشنبهبر اثر بارندگی: ارتباط ۷۰ خانوار منطقه دژکوه با شهر سوق قطع شد به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه رئیس شورای اداری سوق گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29626
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه رئیس شورای اداری سوق گفت: سیل اخیر راه ارتباطی ۷۰ خانوار را در ۱۰ روستای منطقه دژکوه قطع کرده است.

ارتباط 70 خانوار منطقه دژکوه با شهر سوق قطع شد 3
۱۳۹۵/۹/۱۴ یکشنبهبر اثر بارندگی:

ارتباط ۷۰ خانوار منطقه دژکوه با شهر سوق قطع شد

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه رئیس شورای اداری سوق گفت: سیل اخیر راه ارتباطی ۷۰ خانوار را در ۱۰ روستای منطقه دژکوه قطع کرده است.

 

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه " تورج رزمجو  گفت : باران سیل آسا راه ارتباطی ۱۰ روستا در حوزه دژکوه از توابع بخش سوق را مسدود کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ خانوار در این تعداد روستا سکونت دارند، افزود: از روز گذشته تاکنون حتی یک لودر برای بازگشایی مسیر وارد منطقه نشده است.

رئیس شورای اداری سوق تصریح کرد: بارها با رئیس راه و شهرسازی و مدیر راهداری شهرستان تماس گرفتم اما تا این لحظه جوابی مبنی بر حضور و خدمات‌رسانی راه و شهرسازی در روستاهای بخش سوق دریافت نکردم.

رزمجو افزود: این در حالی است که بخش سوق کمتر از ۲۵ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد و کمک‌رسانی به مناطق آسیب دیده سوق نیاز به گذشت زمان نبود.

وی با بیان اینکه اعضای مدیریت بحران شهرستان باید در چنین مواقعی برای خدمات رسانی در دور افتاده‌ترین روستاها آمادگی داشته باشند گفت: تأخیر در بازگشایی مسیرهای مسدود شده آن هم در نزدیک ترین مناطق پذیرفتنی نیست.

رزمجو تصریح کرد: چهار منزل مسکونی در شهر سوق دچار آبگرفتگی شده و یک واحد ساختمانی ترک برداشته است.

به گفته رزمجو سیل بند شهر سوق نیز بر اثر جاری شدن سیل صدمه دیده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi