جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص 700میلیون ریال اعتبار به روستای دشت بز از توابع بخش پاتاوه

بازدید فرماندار دنا از روستاهای سادات محمودی از توابع بخش پاتاوه به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاهای دهستان سادات محمودی دشت بز ،منج،ده پایین فرماندار دنا به همراه بخشدارپاتاوه ،مدیر بنیاد مسکن، بازدید و از نزدیک مسایل و مشکلات این روستاها را در زمینه های اجرای طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29594
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

بازدید فرماندار دنا از روستاهای سادات محمودی از توابع بخش پاتاوه به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاهای دهستان سادات محمودی دشت بز ،منج،ده پایین فرماندار دنا به همراه بخشدارپاتاوه ،مدیر بنیاد مسکن، بازدید و از نزدیک مسایل و مشکلات این روستاها را در زمینه های اجرای طرح هادی ،اجرای آبیاری زمین های کشاورزی را مورد بررسی قرار دادند. فرماندار دنا با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه جدی به توسعه روستاها و مناطق محروم دارد افزود: خدماتی که برای آسفالت راه های روستایی و توسعه و عمران روستاهای دورافتاده دنا ارائه شده بی سابقه بوده و از این لحاظ شهرستان دناجزو شهرستا‌ن‌های پیشگام در استان بوده است. فرماندار با اشاره به افزایش سطح خدمات عمرانی از جمله آسفالت راه های روستایی دنا اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی برای توسعه زیرساخت ها از جمله راه و آبرسانی موجب رفع محرومیت از بسیاری از روستاها شده است. بهشتی گفت: مشارکت و همکاری روستاییان با دستگاه های اجرایی برای توسعه و عمران بیش از پیش روستاها امری ضروری است و از این رو دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نقش موثرتری باید ایفا ک

 
به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری به منظور بررسی مسائل و مشکلات  روستاهای دهستان سادات محمودی دشت بز ،منج،ده پایین  فرماندار دنا به همراه  بخشدارپاتاوه ،مدیر بنیاد مسکن، بازدید  و از نزدیک مسایل و مشکلات این روستاها را در زمینه های اجرای طرح هادی ،اجرای آبیاری زمین های کشاورزی را مورد بررسی قرار دادند.
فرماندار دنا با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه جدی به توسعه روستاها و مناطق محروم دارد افزود: خدماتی که برای آسفالت راه های روستایی و توسعه و عمران روستاهای دورافتاده دنا ارائه شده بی سابقه بوده و از این لحاظ شهرستان دناجزو شهرستا‌ن‌های پیشگام  در استان بوده است.
فرماندار با اشاره به افزایش سطح خدمات عمرانی از جمله آسفالت راه های روستایی دنا اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی برای توسعه زیرساخت ها از جمله راه و آبرسانی موجب رفع محرومیت از بسیاری از روستاها شده است.
بهشتی گفت: مشارکت و همکاری روستاییان با دستگاه های اجرایی برای توسعه و عمران بیش از پیش روستاها امری ضروری است و از این رو دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نقش موثرتری باید ایفا کنند.
بهشتی  از اجرای طرح هادی ،آبیاری زمین های کشاورزی ،راه به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت ها که نقش اساسی در توسعه دارد یادکرد و گفت :تمام تلاش خود را در جهت تامین خواسته های مردم و خدمات رسانی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در شهرستان دنا بکار خواهیم بست.
در ادامه این بازدیداعتباری بالغ بر ۷۰۰۰۰۰۰۰۰میلیون ریال به روستای دشت بزجهت اجرای طرح هادی اختصاص یافت.
 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi