پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار بهمئی

بسیج پرورش یافته در مکتب امام راحل است قدردانی سلطانعلی رحمانی فرماندار شهرستان بهمئی در خصوص فعالیت های مختلف  بسیج این شهرستان بسم الله الرحمن الرحیم بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است .  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج پرورش یافته در مکتب امام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29566
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

بسیج پرورش یافته در مکتب امام راحل است

قدردانی سلطانعلی رحمانی فرماندار شهرستان بهمئی در خصوص فعالیت های مختلف  بسیج این شهرستان

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است .

 مقام معظم رهبری(مدظله العالی)


بسیج پرورش یافته در مکتب امام راحل با فرهنگ سازی تفکر بسیجی تبیین شده بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مورد عنایت ویژه مقام عظمای ولایت در طول این سالها مدرسه عشق بوده و تبلور ایثار و از خود گذشتگی.

 بسیج، نماد اخلاص است  و خدمت خالصانه به مردم.

 بسیج شکوه جهاد است و ظلم ستیزی.

پرچم دار ولایت مداری است و  اوج ایمان و  حرکت در مسیر حق و حق طلبی  .

 رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، و سمبل مقاومت در برابرظلم  ، و تفکر بسیجی از قداست نیت اوست که جوشان است و بالنده و ساری و جاری در دلهای مشتاق و مومن مردم .

 خلوص و صفای بسیجیان همچون خورشید می تابد و انسانها را مجذوب می کند. بسیج یک فرهنگ است وامید مردمان برای فرداهایی بهتربا نهادینه کردن فرهنگ وتفکر بسیجی که در دل آحاد مردم ایران زمین نهفته است . به یقین بسیج متعلق به همه اقشار مردم وفادار به نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است ومردم عاشق اخلاص،صفا،حماسه آفرینی وایثارگری بسیجیان هستند.

بسیج حاصل هوشمندی رهبرومعمار کبیر انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی(ره) در ۵ آذرماه  1358بود که اکنون پس از گذشت سالیان متمادی و در طول این سالها نتایج آن به خوبی درک می شود. سالروز فرمان رهبرفقید انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش ۲۰میلیونی ، ریشه درخت پاکی بود که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند وپرقدرت تبدیل شده است.


قدردانی از تلاشهای بسیج شهرستان بهمئی و  تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیان گذار بسیج ، بیعتی است با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی).
لذا با  قدر دانی از تلاشهای شبانه روزی بسیجیان شهرستان بهمئی، به بسیجیان دریادل و با بصیرت ،  ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی شهرستان بهمئی و عموم شهروندان شریف،مومن ، خداجوی و ولایتمدار بهمئی ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران زمین  را از ایزد منان خواهانم.

سلطانعلی رحمانی
فرماندار شهرستان بهمئی

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi