پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز فوق تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد

پیش از ظهر امروز با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و سید ذاکر سعیدی‌نژاد رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مرکز فوق تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد.   غلام‌محمد زارعی نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه با وزارت بهداشت تفاهم‌نامه برای خریداری تجهیزات بیمارستانی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29517
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

کرونا :

مرکز فوق تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد

پیش از ظهر امروز با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و سید ذاکر سعیدی‌نژاد رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مرکز فوق تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد.

 

غلام‌محمد زارعی نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه با وزارت بهداشت تفاهم‌نامه برای خریداری تجهیزات بیمارستانی و تخصیص اعتبارات درمانی منعقد شده است، افزود: بسیاری از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های استان به زودی خریداری می‌شود.

 

وی عنوان کرد: دستگاه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی خریداری شده از کیفیت بالایی برخورداری بوده و از نوع پنتاکس هستند.

 

زارعی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت شاهد خریداری و تأمین بسیاری از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها بودیم و در همین راستا هم خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه شد.

 

نماینده مردم در مجلس ابراز امیدواری کرد: با تجهیز بیمارستان شهید بهشتی شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط بیمارستان‌های استان باشیم.

 

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در این مراسم  نیز بیان کرد: این دستگاه‌ها تنها در بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج بود و دلیل مراجعه زیاد مردم به این بیمارستان و تجمع افراد شاهد ترافیک بالایی برای استفاده از این دستگاه‌ها بودیم.

 

سعیدی‌نژاد عنوان کرد: با راه‌اندازی این مرکز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج علاوه بر کاهش ترافیک شاهد ارائه خدمات مطلوب به مردم خواهیم بود.

 

 

وی بیان کرد: این کار در راستای طرح تحول سلامت صورت گرفته که با افتتاح این مرکز شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم خواهیم بود.

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi