شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار دنا گفت:حل مشکلات روسائیان و خدمت رسانی به آنها از وظایف مسئولین و یکی از اهداف دولت است

فرماندار دنا گفت:حل مشکلات روسائیان و خدمت رسانی به آنها از وظایف مسئولین و یکی از اهداف دولت است     به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرماندار دنا به همراه مدیران دستگاههای خدمات رسان به حوزه سادات محمودی سفر و از نزدیک ار روستای کت سیاه بازدید و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29478
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

فرماندار دنا گفت:حل مشکلات روسائیان و خدمت رسانی به آنها از وظایف مسئولین و یکی از اهداف دولت است

 

  به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرماندار دنا به همراه مدیران دستگاههای خدمات رسان به حوزه سادات محمودی سفر و از نزدیک ار روستای کت سیاه بازدید و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.
در این بازدید که بعد از ساعتها انتظار اهالی روستا اعم از پیر و جوان با نواختن نوای صلوات و دکلمه محلی به استقبال خدمتگزاران شهرستان خود رفتند.
بهشتی فرماندار شهرستان دنا با تمجید از استقبال اهالی روستای کت سیاه حل مشکلات روستائیان و خدمت رسانی به آنها را از وظایف مسئولین و یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید دانست و گفت: بازدید مسئولان از مناطق روستایی برای برطرف کردن هرچه سریعتر مشکلات در این مناطق است.
فرماندار در ادامه افزود: با توجه به اینکه روستای  کت سیاه  ظرفیت های خوبی در بخش کشاورزی ودامداری دارد  بنابراین  روستائیان با همدلی وهمکاری  درجهت ارتقا و رشد این ظرفیت ها در کنار مسئولان باید تلاش نمایند.
نماینده عالی دولت گفت:  مسئولین وظیفه دارند به تبعیت از دولت ، برنامه های دیدار مردمی خود را جهت بررسی مشکلات ومسائل مردم روستاها به صورت منظم در دستور کار قرار دهند تا مشکلات این قشر زحمتکش انشالله مرتفع شود.
دراین دیدار فرماندار شهرستان دنا درخصوص تخصیص اعتبارجهت ساماندهی وبهسازی  راه دسترسی – اجرای طرح هادی بازسازی و تأمین آب شرب سالم ، روشنایی معابر،  دراین روستا قول مساعد دادند.
در ادامه این نشست فرماندار شهرستان دنا بصورت چهره به چهره با اهالی روستای کت سیاه گفتگو و دستورات لازم  جهت پیگیری مطالبات و تقاضای آنان صادر نمودند.

 
 
 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi