پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حاج خدادوست :این نماینده نماینده زورگویی است

حاج خدادوست در گفتگو با صالح الماسی گفت :ما تا آخرین لحظه نمی گذاریم که طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان اجرا شود چون اینها به دنبال این هستند که این خیابان را یکی اینکه بن بست کنند . دوما انقلاب از این خیابان در شهرستان گچساران برپا شد . و خون های انقلاب در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28722
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

کرونا :

حاج خدادوست :این نماینده نماینده زورگویی است

حاج خدادوست در گفتگو با صالح الماسی گفت :ما تا آخرین لحظه نمی گذاریم که طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان اجرا شود چون اینها به دنبال این هستند که این خیابان را یکی اینکه بن بست کنند . دوما انقلاب از این خیابان در شهرستان گچساران برپا شد . و خون های انقلاب در این خیابان ریخته شد . این ها با این کار میخواهند خون شهدا را پایمال کنند . با این موضوعات این کار را میخواهند پیش ببرند . وی در ادامه بیان کرد که این نماینده گچساران جناب آقای تاجگردون نماینده زورگویی است چرا که من بارها نامه برای این آقا و روسای ادارات در شورای تامین فرستادم . اگر شما به دنبال زیباسازی شهرستان هستید با مشارکت خود و اهالی شهرستان بلوار ولی عصر از فلکه فرودگاه تا فلکه نرگسی را زیباسازی کنید . تا از سراسر دنیا برای گردش به این شهر بیایند .
خدادوست گفت اگر نماینده گچساران نیاز به پول دارد شخصا جلوی در همه مغازه دارها میروم و برای این آقا پول جمع میکنم با اجرا کردن این طرح ۵۰۰۰۰ نفر بیکار میشوند .

یکی از کسبه ها به نام آقای هاشمی در ادامه گفت : این طرح طرح خوبی است ولی سه اشکال دارد ۱- یک فرصت یک ساله به کل بازاری ها بدهند تا ترمیم و تعمیر مفازه هاشان را انجام بدهند . ۲ – این شهر سه تا پارکینگ میخواهد یکی طرف پمپ بنزین یکی بازار میوه فروش ها و یکی دیگر در چهارراه فرمانداری قدیم باید خیابان کیامرثی و مهر خریداری بشود و تخریب شود تا خیابان بزرگتر بشود . در این شرایط میتوان گفت طرح خوبی میباشد .تنها کسی که از سوی ادارات شهرستان جوابگوی اعتصابات خیابان بلادیان بود جناب آقای زینال زاده بود .

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi