جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جواب اعتماد داریوش یزدی را دادم

  تک گل سه امتیازی نفتی های گچساران در این دیدار در دقیقه ۹۱ توسط مهاجم جوان و فرصت طلب این تیم یعنی محمد رضا مظاهری به ثمر رسید ،به همین بهانه به سراغ این بازیکن با اخلاق و خوش آتیه رفتیم و با وی به گفتگو پرداختیم. جناب آقای مظاهری متولد چه سالی هستید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28570
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

کرونا :

جواب اعتماد داریوش یزدی را دادم

 

تک گل سه امتیازی نفتی های گچساران در این دیدار در دقیقه ۹۱ توسط مهاجم جوان و فرصت طلب این تیم یعنی محمد رضا مظاهری به ثمر رسید ،به همین بهانه به سراغ این بازیکن با اخلاق و خوش آتیه رفتیم و با وی به گفتگو پرداختیم.

جناب آقای مظاهری متولد چه سالی هستید و سابقه بازی در چه تیم هایی را دارید ؟

متولد ۱۳۷۰ هستم و فوتبال خود را از تیم های پایه نفت گچساران آغاز نمودم ،بعد از آن برای ادامه فوتبال خود به تیم شهرداری گچساران رفتم و یک سال در لیگ برتر امیدهای کشور و دو سال در لیگ دسته یک امیدهای کشور برای این تیم به میدان رفتم و بعد از اینکه شهرداری به لیگ دسته سه صعود کرد یک سال نیز در این تیم توپ زدم ،سال قبل نیز برای خدمت مقدس سربازی به تیم عقاب شیراز که در سوپر لیگ فارس حضور دارد رفتم و به لطف خدا توانستم با زدن ۱۵ گل به عنوان آقای گل خودم را معرفی کردم.

در مقابل قشقایی گل ارزشمند و سه امتیازی را به ثمر رساندید در آن لحظه چه احساسی داشتید؟

احساسم را که نمی توانم توصیف کنم ولی چون توانستم زحمات بازیکنان تیم و مجموعه کادرفنی را به نتیجه برسانم و گل پیروزی بخش را به تیمی بزنم که پرسپولیس را حذف کرده بود خیلی خوشحال بودم و در کل احساس من در آن لحظه غیرقابل بیان است.

با توجه به اینکه اولین سال اول حضور شما در لیگ دسته دوم است ولی آقای یزدی به شما اعتماد کرد و در دو بازی مهم مقابل استقلال خوزستان و قشقایی به شما میدان داد در این خصوص چه صحبتی دارید ؟

از آقای یزدی ،فرازمند و کمایی واقعا تقدیر و تشکر می کنم که بدون توجه به سابقه بازی و تجربه بنده به من اعتماد کردند و در دو بازی بسیار مهم از من استفاده کردند و خداراشکر در مقابل قشقایی توانستم درصد کمی از زحمات کادرفنی را جبران کنم وامیدوارم در ادامه نیز خوب عمل کنم تا باعث خوشحالی مجموعه و هواداران گچسارانی شوم و البته اگر هم روزی فرا برسد که من نیمکت نشین یا سکو نشین شوم مطمئن باشید تابع امر سرمربی تیم خواهم بود و هرچه کادرفنی گفت اطاعت خواهم کرد وهیچ اعتراضی نخواهم داشت .

جمعه آینده با اروند خرمشهر بازی دارید در مورد این بازی چه نظری دارید ؟

همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند و در برابر هر تیمی که به میدان می رویم به دنبال سه امتیاز هستیم و اصلا کاری به جدول ، بزرگی و کوچکی نام تیم ها نداریم و با توجه به پتانسیلی که تیم ما دارد در هر مسابقه به دنبال اجرای کارهای تاکتیکی خود در زمین هستیم تا با دست پراز زمین خارج شویم.

چه صحبتی با هواداران دارید ؟

از محرومیت تماشاگران متعصب خود انصافا خیلی ناراحت هستیم و مشتاقانه منتظر پایان یافتن محرومیت یاردوازدهم خود هستیم تا انشالله در استادیوم حاضر شوند و پشتوانه محکمی برای ما باشند.

صحبت پایانی ؟

از مدیریت باشگاه ،کادرفنی ، کادرپزشکی و کادر تدارکاتی تیم که دلسوزانه و با تمام تلاش برای موفقیت تیم زحمت می کشند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با بازی های خوبی که در زمین به نمایش می گذاریم باعث خوشحالی آنها شویم .

جواب اعتماد داریوش یزدی را دادم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi