جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور دوبازیکن تقویتی در تمرینات واترپلوی نفت و گاز گچساران

به خبر ، پژمان بارون زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به ساختار بومی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران و برنامه استفاده از توان بازیکنان بومی تنها برای دوپست بازی از بازیکنان تقویتی استفاه شده است. بارون زاده اظهارداشت: نیما خوشبخت یکی از بازیکنان جذب شده است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28494
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۴۰

کرونا :

حضور دوبازیکن تقویتی در تمرینات واترپلوی نفت و گاز گچساران

به خبر ، پژمان بارون زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به ساختار بومی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران و برنامه استفاده از توان بازیکنان بومی تنها برای دوپست بازی از بازیکنان تقویتی استفاه شده است.

بارون زاده اظهارداشت: نیما خوشبخت یکی از بازیکنان جذب شده است که عناوین قهرمانی آسیا با تیم ملی جوانان در اندونزی، قهرمانی فیناترافی تهران، نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا تهران، نایب قهرمانی آسیایی ساحلی تایلند، حضور در مسابقات جهانی آمریکا، حضور در مسابقات لیگ جهانی ژاپن و چین، حضور در مسابقات باشگاه های آسیا در کویت، قهرمانی لیگ و سوپر لیگ با دانشگاه آزادسال ۸۸، نایب قهرمانی لیگ برتر با نفت امیدیه در سال ۹۰، سومی لیگ برتر با سپاهان در سال ۹۳ و قهرمانی لیگ برتر با فولادسپاهان را درکارنامه خود دارد.

وی افزود: امیرسجادیان در پست دروازبانی نیز یکی دیگر از بازیکنان تقویتی افزوده شده به واترپلو نفت و گاز گچساران است که عناوین قهرمانی آسیا با تیم ملی جوانان  در اندونزی، مقام سوم باشگاه های آسیا در عربستان ، سومی لیگ و سوپر لیگ و همچنین قهرمانی جام حذفی سال ۸۸، قهرمانی لیگ برتر در سال های ۹۰ ،۹۱، ۹۲ ، مقام سومی لیگ سال ۹۳و نایب قرهمانی لیگ برتر سال ۹۴ را در کارنامه خود دارد.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران اظهارامیدواری کرد: با افزوده شدن این دوبازیکن باتجربه نقاط ضعف تیم نیز برطرف شود و بتوانیم با تمرینات فشرده ای که از یک ماه پیش آغاز کرده ایم حضور قدرتمندانه ای را در لیگ برتر ۹۵ از خود نشان دهیم .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران: اجرای کنکور امسال به آموزش و پرورش واگذار شده است
دنبال کنید

بارون زاده افزود: نخستین بازی ما مقابل سایپا بسیار حساس است و بدلیل عدم شناخت هر دو تیم از یکدیگر مطمئنا با احتیاط بیشتری بازی خواهیم کرد.

واترپلو نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi