پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

قضاوت داوران نفت و گازگچساران در لیگ برتر والیبال

به خبر ، محمد حبیبی نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  امیدفولادی وندا و محمد شیخ ممو از داوران والیبال شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور در دوره توجیهی لیگ برتر والیبال نشسته خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته آماده کردند. حبیبی نژاد اظهارداشت: امید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28470
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۴۱

کرونا :

قضاوت داوران نفت و گازگچساران در لیگ برتر والیبال

به خبر ، محمد حبیبی نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  امیدفولادی وندا و محمد شیخ ممو از داوران والیبال شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور در دوره توجیهی لیگ برتر والیبال نشسته خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته آماده کردند.

حبیبی نژاد اظهارداشت: امید فولادی وندا داور بین المللی والیبال کشور علاوه بر شرکت در دوره توجهی داوران والیبال نشسته در کلینیک داوری لیگ برتر والیبال نیز حضور پیدا  کرد.

وی یادآور شد: مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از ۲۸ مهر با حضور ۱۲ تیم در سراسر کشور آغاز می شود که داوران منتخب نفت و گاز گچساران نیز در لیگ برتر والیبال و والیبال نشسته قضاوت خواهند داشت.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تاکید کرد: حضور داوران نفت و گاز گچساران در این رقابت ها به عنوان تنها نمایندگان داوری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از اهمیت قابل توجهی برخورداراست.

حبیبی نژاد افزود: امید فولادی وندا داور بین المللی والیبال نفت و گاز گچساران به تازگی از سوی رئیس هیئت والیبال مناطق نفتخیز جنوب به عنوان رئیس کمیته داوران هیئت والیبال مناطق نفتخیز جنوب منصوب شده است.

وی بیان کرد: فولادی وندا پیش از این نیز چندین دوره آموزشی داوری در استان فارس، بوشهر و خوزستان به عنوان مدرس برگزار کرده است.

دیدار تیم های ملی والیبال برزیل و ایتالیا

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi