یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به کار خود پایان داد

سومین روز کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز تحت عنوان اجلاسیه شهدای روحانی به کار خود پایان داد. کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ مهرماه در یاسوج برگزار می‌شود که در این کنگره، مردم ولایتمدار کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28133
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

کرونا :

کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به کار خود پایان داد

سومین روز کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز تحت عنوان اجلاسیه شهدای روحانی به کار خود پایان داد.

کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ مهرماه در یاسوج برگزار می‌شود که در این کنگره، مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد میزبان خانواده شهدای ایران هستند.

روز نخست این کنگره، اجلاسیه عشایر، جانبازان و آزادگان بود که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

دومین روز این کنگره، تحت عنوان اجلاسیه ۱۰۵ معلم و ۴۶۴ شهید دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده‎های معظم شهدا، مسئولان، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

روز سوم کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد به نام شهدای روحانی نامگذاری شده، که در این روز حجت اسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران سخنران ویژه اجلاسیه شهدای روحانی است.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi