شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معتادان ، خوراک ماهی های گوشت خوار می شوند!

بر اساس یک تهدید کاملا جدی، معتادان از این پس، خوراک ماهی های گوشت خوار می شوند… رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین، تهدید کرده که همه معتادان به مواد مخدر در این کشور را خواهد کشت. رئیس جمهور جنجالی فیلیپین که حاضر نیست، سر به تن معتادان باشد،  برنامه های ویژه ای برای مقابله با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27942
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

کرونا :

معتادان ، خوراک ماهی های گوشت خوار می شوند!

بر اساس یک تهدید کاملا جدی، معتادان از این پس، خوراک ماهی های گوشت خوار می شوند…

رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین، تهدید کرده که همه معتادان به مواد مخدر در این کشور را خواهد کشت.
رئیس جمهور جنجالی فیلیپین که حاضر نیست، سر به تن معتادان باشد،  برنامه های ویژه ای برای مقابله با قاچاق مواد مخدر در آستین دارد و گفته که تا ریشه‌کنی اعتیاد در کشورش ، دست از مبارزه نخواهد کشید. دوترته همچنین  گفته که با کمال میل، حاضرم تمام معتادان را سر به نیست کنم!

چند وقت پیش که با سفیر فیلیپین در ایران گفتگو می کردم، آقای  «ادواردو مارتین آرمنیز» تصدیق کرد که رئیس جمهور کشورش، بدجوری به دنبال ریشه کردن اعتیاد در فیلیپین است و برنامه های ویژه ای برای این کار دارد.
رئیس جمهوری فیلیپین در طول مبارات انتخاباتی سال گذشته، مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی را جز برنامه های اصلی خودش معرفی می کرد و خیلی جدی گفته بود که ۶ ماهه به مشکل اعتیاد پایان دهد؛ حالا، تصمیمات و سیاست های او بلای جان معتادان سرزمین موز و انبه شده است!

نکته جالب اینجاست که او اخیرا تهدید کرده قاچاقچیان و معتادان را به خلیج فلیپین می اندازد تا خوراک ماهی‌های گوشت خوار شوند! آقای رئیس جمهور گفته که ترجیح می‌دهد برای کشتن معتادان، به جای صندلی الکتریکی که باعث مصرف برق می شود، آنان را به دار بیاویزد تا سرشان از تن شان جدا شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi