چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در اولین کنگره ملی شهدا

به گزارش ، متن پیام ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت اولین کنگره ۱۸۸۰ شهید استان بدین شرح است: خورشید، بزرگ ترین موذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی، و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27934
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

کرونا :

دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در اولین کنگره ملی شهدا

به گزارش ، متن پیام ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت اولین کنگره ۱۸۸۰ شهید استان بدین شرح است: خورشید، بزرگ ترین موذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی، و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود.

شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند، شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا مرزبانان همراه بیداری، شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل فرموده اند.

شهدا، مرگ را به سخره گرفته اند، تا ما به حقارت دنیا بخندیم، شهدا، حیثیت خون را فریاد زدند، تا ما گوشت و پوستمان را از جرعه عطش و شور بپرورانیم.

شهدا، همه تعلقات را از خود بریدند و خود را مسافر آسمان کردند ، تا گذرگاه بودن دنیا را ثابت کرده باشند و راز آزادی را بریدن از خویش ثبت نموده باشند. چه می شود که خون حامل زلال ترین پیام ها در تاریخ می ماند؟ بی تردید، پاسخ را باید در این حقیقت جست که شهدا، تفسیر مجسم باران، برشوره­ زار غفلت زمین­ اند… و راز جاری ماندن شهدا، چیزی جز جوشیدن از چشمه ای به نام عشق نیست.

شهادت، کلاس همیشه دایر حرکت است که تمامی انسان ها را در هر برهه از زمان، در خویش ثبت نام می کند و شهدا، محصلان برگزیده این مدرسه اند.

ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تکریم این روزهای عزیز از همه نهادها، ادارات، خانواده­های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه  استان دعوت می نماید که در روزهای ۱۱ لغایت ۱۵ مهرماه راس ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان­های این عزیزان و امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمایند.»

تشریح قراردادهای جدید نفتی
دنبال کنید

اولین کنگره

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi