جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دفاع مقدس نمونه کاملی از الگوی اسلامی است

به گزارش ، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی اظهار کرد: دفاع مقدس، سرشار از عبرت ها، ولایتمداری، بصیرت و مقاومت است که با این آموزه ها و ارزش ها به نسل جدید منتقل شود. وی افزود: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم و آرامشی که مردم به برکت خون شهدا دارند، بزرگترین دستاوردی است که ما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27748
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

کرونا :

دفاع مقدس نمونه کاملی از الگوی اسلامی است

به گزارش ، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی اظهار کرد: دفاع مقدس، سرشار از عبرت ها، ولایتمداری، بصیرت و مقاومت است که با این آموزه ها و ارزش ها به نسل جدید منتقل شود.

وی افزود: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم و آرامشی که مردم به برکت خون شهدا دارند، بزرگترین دستاوردی است که ما می‌توانیم آن را ثمره هشت سال دفاع مقدس بدانیم و می توانیم آن را هم به مردم ارائه دهیم و هم به دنیا ارائه کنیم.

وی بابیان اینکه هفته دفاع مقدس، ایام بزرگداشت رشادت‌ ایثارگران و رزمندگان است، اظهار کرد: دفاع مقدس همیشه موجب تغییرات مهمی در منطقه و کشور شده و روزبه‌روز نیز بیشتر به عمق و نکته‌های جدید این اتفاق مهم دست می‌یابیم.

حسینی تصریح کرد: دفاع مقدس نمونه واقعی و ملموس عاشورا بود چون در یک‌طرف جبهه کفر بود و در طرف مقابل جبهه حق و خوشا به سعادت کسانی که در جبهه حق به دیدار معبود شتافتند و در این راه رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ایران هویت ملی ایرانی و نمونه کاملی از الگوی اسلامی است، افزود: به فرموده رهبر معظم باید این الگو در جهان تسری یابد.

امام جمعه دهدشت.jpg

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi