جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران به مدیران شهرستان اخطار داد / خواهشا مدیران توجه فرمایند

در جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار و معاونت برنامه و بودجه استان و روئسای ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد فرماندار خطاب به مدیران ادارات و ادارات دولتی و غیر دولتی گفت: همه مدیران و کارکنان آنها ، به موقع راس ساعت ۶:۴۵ صبح لغایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27165
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

کرونا :

فرماندار گچساران به مدیران شهرستان اخطار داد / خواهشا مدیران توجه فرمایند

در جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار و معاونت برنامه و بودجه استان و روئسای ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد فرماندار خطاب به مدیران ادارات و ادارات دولتی و غیر دولتی گفت: همه مدیران و کارکنان آنها ، به موقع راس ساعت ۶:۴۵ صبح لغایت ۱۵:۴۵ عصر بر سر کار خود حاضر شوند . مشاهده شده است که برخی از کارکنان ادارات با تاخیر به سر کار خود حاضر میشوند ، لطفا بار دیگر تکرار شود ، با تذکر کتبی با مدیران خاطی برخورد حاصل میشود .
عبد الرحیم رحیمی در مورد حضور مدیران  در شهرستان افزود: که مدیران محترم شهرستان هر گاه جلسه ای خارج از شهرستان دارند باید با دفتر فرمانداری هماهنگی های لازم را انجام دهند و بعد به ماموریت بروند .

عبد الرحیم رحیمی همچنین در مورد حضور مدیران کل در شهرستان گفت: برای حضور مدیران کل در سطح شهرستان یا حضور در جلسات ادارات خود اول از فرماندار شهرستان اجازه گرفته شود آنگاه حضور مدیران مربوطه اعلام تا در خصوص تشریف فرمایی ایشان هماهنگی هایی ترتیب داده شود .

وی در خصوص روزهای دوشنبه  بیان کرد: همچنین در روز دوشنبه هیچ برنامه و جلساتی گرفته نشود . به دستور بخشنامه بالا از سوی استانداری استان روز دوشنبه ملاقات عمومی تمام مدیران کل و مسئولین ذیربط شهرستان رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع هم استانی و هم شهری می باشد .خواهشا مدیران توجه فرمایند .

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi