جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جلسه برنامه ریزی و توزیع اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای گچساران و باشت / حواشی داغ

فرهاد دژپسند معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه برنامه ریزی و توزیع اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان های گچساران و باشت گفت: دوستی من با دکتر تاجگردون به بیش از سه دهه بر می گردد و تاکنون نیز با توجه به درخواست های فراوان در هیچ یک از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۳:۴۶

کرونا :

جلسه برنامه ریزی و توزیع اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای گچساران و باشت / حواشی داغ

فرهاد دژپسند معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه برنامه ریزی و توزیع اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان های گچساران و باشت گفت: دوستی من با دکتر تاجگردون به بیش از سه دهه بر می گردد و تاکنون نیز با توجه به درخواست های فراوان در هیچ یک از جلسات شهرستانی شرکت نکرده و دلیل حضور من در گچساران آقای تاجگردون و اینکه به نوعی بدهی خود را تسویه کرده و همچنین قدردانی از مردم این حوزه انتخابیه بخاطر انتخاب چنین نماینده شایسته ای بوده است.

وی افزود : تاجگردون برای چهار سال آینده نیاز به رای کسی ندارد و مطمئن باشید که من با صداقت کلام و صراحت می گویم دکتر تاجگردون یکی از تکیه گاههای اصلی دولت در مجلس هست که همواره به ما در پیشبرد برنامه ها کمک می کند.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد را با توجه به داشتن پتانسیل های طبیعی از جمله نفت و گاز و انسانی نباید در زمره استان های محروم گذاشت و دلیل اصلی محرومیت استان عدم توجه به نقش واقعی سرمایه های انسانی در مدیریت استان بوده است.

 

این جلسه بدون حاشیه هم نبود:

** ویدئو پروژکتوری که نزدیک به یک ساعت وقت مسئولین هماهنگی سالن و جلسه را گرفت تا تنظیم شد و کمتر از ۱۰ دقیقه مورد استفاده واقع شد.

** معاون سازمان برنامه و بودجه کشور که با خبرنگاران مصاحبه نکرد .

** جلسه ای که برخلاف اسمش ( جلسه برنامه ریزی و توزیع اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای ) بیشتر گزارش عملکرد کمیته برنامه ریزی و نماینده و مشکلات اقتصادی بود.

کاهش ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی
دنبال کنید

**در صحن عمومی سالن جلسات فرمانداری هم موضوع هایی، از اعتبارات ماده ۱۸۰ و اعتبارات نفت نقل زبان مهمانان و مدیران و چانه زنی های عادی بود و نیم نگاهی هم به پایان جلسه داشتند که ظاهرا خواسته هایشان به بعد از این جلسه موکول شد.

425324439_139977 425717172_82797

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi