جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در خواست جمعی از جوانان از فرماندار محترم شهر گچساران

در خواست جمعی از جوانان گچساران از فرماندار محترم شهر گچساران جناب عبدالرحیم رحیمی   فرماندار محترم شهر گچساران جناب آقای رحیمی سلام علیکم احتراما ما جوانان گچساران از شما عاجزانه پیگیر مشکلات فرستنده ای اول و دوم روی فیبر نوری  شهر گچساران خواستار هستیم متاسفانه کسی جوابگو جوانان نیست DVB-T- سیستم پخش تلویزیون دیجیتال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26852
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

کرونا :

در خواست جمعی از جوانان از فرماندار محترم شهر گچساران

در خواست جمعی از جوانان گچساران از فرماندار محترم شهر گچساران جناب عبدالرحیم رحیمی

 

فرماندار محترم شهر گچساران جناب آقای رحیمی

سلام علیکم

احتراما ما جوانان گچساران از شما عاجزانه پیگیر مشکلات فرستنده ای اول و دوم روی فیبر نوری  شهر گچساران خواستار هستیم متاسفانه کسی جوابگو جوانان نیست

DVB-T- سیستم پخش تلویزیون دیجیتال زمینی به مرور جایگزین سیستم پخش زمینی فعلی خواهد شد که باید همه جای کشور فرستنده ها و تجهیزاتش نصب شود، این سیستم هم اکنون در اغلب شهرهای ایران نصب شده است

در سالجاری نسخه جدید DVB-T به نام   DVB-T2 عرضه می شود که ۵۰% پهنای باند بالاتری نسبت به DVB-T دارد که این امر باعث میشود تا کانالهای بیشتر یا باکیفیت تری را نسبت به حالت قبل برای پخش فراهم کند و همچنین امکان پخش کانالهای HD نیز به صورت گسترده رو به ازدیاد خواهد رفت و کم کم جایگزین DVB-T خواهند شد که در آن زمان سیستم آنالوگ کاملا منسوخ شده است.

نوع اول dvb-t1   که ظرفیت فرستنده ۱۰ شبکه یا ۴ شبکه hd  می باشد

نوع دوم  تلویزیون دیجیتال زمینی  DVB_T2 که ظرفیت آن ۶۰ کانال sd و یا ۱۲ شبکه hd  می باشد

ایستگاه گچساران  دارای دو فرستنده  که از نسل اول( dvbt )است  فرستنده اول ( ts1)  که شامل شبکه های تلویزیونی یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، آموزش و قرآن وسلامت و نسیم، شبکه های رادیویی ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، صدای آشنا، سلامت/نوا و اقتصاد.

وفرستنده دوم (ts2) که شامل شبکه های تلویزیونی ورزش، مستند،  نمایش، آی فیلم، پویا، PRESS TV وشبکه استانی به همراه شبکه رادیویی استانی .

فرستنده اول دیجیتال تلویزیونى ایستگاه  گچساران صبح دوشنبه ۲۱/۰۴/ ۹۵و پس از پایان بازیهاى فوتبال جام اروپا ، مجددا به ماهواره سوییچ گردید

سال ۹۳ بوکان مصون در برابر التور
دنبال کنید

متاسفانه صدا و سیما  استان برای انتقال سیگنال های فرستنده اول و دوم از ماهواره به خطوط انتقال سیگنال رسانی زمینی (S.T.M.I)  فیبر نوری در این شهرگچساران برنامه ندارندغیر استان ما تمام شهرهای کشور مشکل سیگنال فیبرنوری کاملا حل کردند.جوانان برای نگاه کردند فوتبال  لیگ اروپایی باید چکار کنند؟

چرا صداوسیمای استان برنامه ای برای  ایجاد فرستنده جدیدو پیگیری نصب فرستنده سوم ندارد؟

برای راه اندازی فرستنده سوم دیجیتال گچساران هیچ گونه اقدام جدی و پیگیرانه صورت نداده اند

در پی پرسشهای متداول مخاطبان خود جویای این امر از مسئولین شبکه سوم سیما و صدا و سیمای مرکز یاسوج شد: روابط عمومی شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با ما اظهار داشت: در هر منطقه از سطح کشور دلایل خاصی در تغییر برنامه ها دخیل است که باید این امر از مدیریت مراکز فرستنده های استانها پیگیری شود.

به محض بروز چنین مسائلی در شهرستان گچساران  درخواست های مردمی  ابزارمی شود امید است مسئولان استانی و شهرستانی و در راس همه آنها مدیر کل محترم صدا و سیمای استان در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی از طریق تقویت و بهبود وضعیت دریافت و ارسال شبکه های تلویزیونی به مناطق محروم و ثروت مند شهرستان گچساران دلسوزی بیشتری داشته باشند تا تنها سرگرمی جوانان بیکار  و ورزش دوست شهرستان یعنی تلویزیون هم از دست نرود و آنها را به ماهواره نکشاند.

ما جوانان گچساران از فرماندارخدمتگزار دولت تدبیر و امید تقاضامندیم از آقای افشارنیا رییس محترم صدا و سیما استان بخواهند در این باره چاره ای اندیشیده شود تا در حق مردم گچساران کم لطفی صورت نگیرد.

اعمال قانون و برخوردهای قهری / چرا این روزها برخی مسئولان ریزش دارند؟!
دنبال کنید

نقش رسانه ملی را باید هدایت ساز و مؤثر درامر فرهنگ سازی دانست و یکی از بهترین و مؤثرترین برنامه فرهنگی کشور تقویت صدا و سیما است چرا که رسانه ای عظیم و تأثیر گذار است.

صدا و سیما به دلیل تنوع برنامه سازی و حجم مخاطب نسبت به سایر دستگاههای فرهنگی در امر الگو سازی جامعه تأثیر گذارتر است

چگونه می توان توجیه کرد که در عصر ارتباطات از فراهم نیاوردن فرستنده ها روی فیبر نوری و محروم کردن جوانان ورزش دوست و به سمت فضای مجازی آلوده و شبکه های ماهواره ای رایگان سوق پیدا نکرد و بنیان خانواده ها را مستحکم نگه داشت و با همه مشکلات موجود در راستای تحقق شعار سال گام برداشت؟

جمعی از جوانان گچساران

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود یکشنبه , 7 شهریور 1395 - 16:33

سلام متاسفانه صداوسیما استان هیچ توجهی به جوانان ندارندخواهش میکنم پیگیری کنید که فوتبال نگاه کنیم

logo-samandehi