چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد ۱۸ طرح چمن مصنوعی فوتبال در دولت یازدهم در گچساران اجرا شد / بیش از ۱۵ هزار ورزشکار در این شهرستان وجود دارد

جلسه بررسی مشکلات هیاتهای ورزشی شهرستان گچساران در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور فرماندار برگزار گردید. عبدالرحیم رحیمی در این نشست با بیان این مطلب که  ۱۸ طرح چمن مصنوعی فوتبال در دولت یازدهم در گچساران اجرا شد اظهار داشت : این تعداد طرح با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از محل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26838
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

کرونا :

تعداد ۱۸ طرح چمن مصنوعی فوتبال در دولت یازدهم در گچساران اجرا شد / بیش از ۱۵ هزار ورزشکار در این شهرستان وجود دارد

جلسه بررسی مشکلات هیاتهای ورزشی شهرستان گچساران در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور فرماندار برگزار گردید.
عبدالرحیم رحیمی در این نشست با بیان این مطلب که  ۱۸ طرح چمن مصنوعی فوتبال در دولت یازدهم در گچساران اجرا شد اظهار داشت : این تعداد طرح با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اهدایی نفت در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شد.
وی بیان کرد: روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، مناطق ۵۰۰ دستگاه و کوی ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان از جمله مناطق احداث زمین چمن های ورزشی فوتبال در گچساران بوده است.
رحیمی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ورزش همگانی برای سلامت مردم و قهرمان پروری ابراز امیدواری کرد که این امر بتواند گامی گرهگشا برای ترویج بیشتر ورزش در بین نسل جوان باشد.
فرماندار گچساران  برنامه ریزی منظم و پشتکار مدیران دستگاه های اجرایی را کلید توسعه ورزش دانست و تصریح کرد: از آنجائیکه  ورزش در سلامت جسم و روح مردم ، کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه دارد جا دارد مسئولین استان و شهرستان جهت توسعه ورزش تلاش مضاعفی داشته باشند .

بیش از ۱۵ هزار ورزشکار در این شهرستان وجود دارد
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ضمن ارائه گزارشی از اقدامت صورت گرفته در حوزه های محتلف ورزش شهرستان  گفت: بیش از ۱۵ هزار ورزشکار در این شهرستان وجود دراد که از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۰ نفر سازماندهی شده است.
فریدون عبدالخانی ابراز کرد: از این تعداد ورزشکار ساماندهی شده بیش از یک هزار و ۳۹۵ نفر مرد، ۲۵۰ نفر روستایی و عشایری و یک هزار و ۶۵ نفر زن هستند.
وی تعداد هیاتهای ورزشی فعال شهرستان را  ۳۶هیات عنوان کرد و افزود: این هیاتها شامل فوتبال، ژیمناستیک، تکواندو، بدنسازی، کاراته، کوهنوردی، بسکتبال، تنیس روزی میز، هندبال، والیبال و کشتی می باشند.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: هم اکنون ۱۰ سالن ورزشی با زیر بنای بیش از ۱۲ متر مربع و دو استخر شنا به مساحت سه هزار متر مربع در این شهرستان وجود دارد

پیام تسلیت کانون فرهنگی هنری نور العین به مناسبت درگذشت مداح و ذاکر اهل‌بیت گچسارانی
دنبال کنید

.
وی نبود سالن ورزشی برای ورزش های رزمی را از مهمترین مشکلات بخش ورزش این شهرستان اعلام کرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi