سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سید ظهیرالدین پورالحسینی:آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است

همزمان با برگزاری سی‌و‌سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور، مدیر آموزش و پرورش گچساران برگزیده کشوری و مدیر آموزش و پرورش بویراحمد مدیر برگزیده «تجربه مدیریتی» در کشور شدند. سید ظهیرالدین پورالحسینی در گچساران اظهار کرد: مدیر آموزش و پرورش گچساران به‌عنوان رئیس برتر مناطق آموزش و پرورش در اجلاس سی‌و سومین اجلاس مدیران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26626
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

کرونا :

سید ظهیرالدین پورالحسینی:آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است

همزمان با برگزاری سی‌و‌سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور، مدیر آموزش و پرورش گچساران برگزیده کشوری و مدیر آموزش و پرورش بویراحمد مدیر برگزیده «تجربه مدیریتی» در کشور شدند.

سید ظهیرالدین پورالحسینی در گچساران اظهار کرد: مدیر آموزش و پرورش گچساران به‌عنوان رئیس برتر مناطق آموزش و پرورش در اجلاس سی‌و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشوری معرفی شد.

پورالحسینی با بیان اینکه این اجلاس توسط شهید رجایی بنیان گذاشته شد، افزود: آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است و بیش از ۱۳ میلیون دانش‌آموز، خانواده آنها و معلمان مخاطب آن هستند.

وی اظهار داشت: بروزرسانی اطلاعات مدیران مناطق و استان‌ها، بیان برنامه‌ها، شنیدن مشکلات و تقدیر از زحمات مدیران آموزش و پرورش از جمله اهداف برگزاری این دوره از اجلاس بود که با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شد.

 برای دومین سال متوالی است که رئیس آموزش و پرورش گچساران به عنوان رئیس برتر معرفی و لوح سپاس را از دستان وزیر آموزش و پرورش دریافت می‌کند.

* مدیر آموزش و پرورش بویراحمد مدیر برگزیده «تجربه مدیریتی» در کشور شد

در ادامه جمشید جریده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌هایی که آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در طول یک سال اخیر کسب کرده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش بویراحمد رتبه‌هایی را در سال تحصیلی اخیر کسب کرد که در همه سال‌های اخیر کم‌نظیر بود.

وی گفت: در آخرین موفقیتی که آموزش و پرورش این شهرستان کسب کرد مدیر آموزش و پرورش بویراحمد توانست به عنوان مدیر برگزیده و برتر از لحاظ تجربه مدیریتی در کشور شناخته شود.

فراخوان تست فنی و پزشکی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران
دنبال کنید

جریده افزود: سید علی‌اکبر هاشمی در سی‌و‌سومین اجلاسیه مدیران آموزش و پرورش کشور از دست وزیر آموزش و پرورش لوح تقریر و تندیس مدیر برگزیده کشوری در شاخصه تجربه مدیریتی را کسب کرد.

جریده گفت: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به همراه ۵ مدیر دیگر از کشور در بین ۷۰۰ مدیر آموزش و پرورش سراسر کشور موفق به کسب چنین لوح و تقدیرنامه ارزشمندی شد.

وی از مدیریت کنونی آموزش و پرورش بویراحمد به عنوان مدیریت آموزش‌محور یاد کرد و گفت: توجه بسیار زیاد به امر آموزش و پژوهش یکی از شاخصه‌های سید علی‌اکبر هاشمی به عنوان مدیر با تجربه و موفق به شمار می‌رود.

جریده گفت: آموزش و پرورش بویراحمد در سال جاری رتبه‌های بسیار مهمی در کشور کسب کرده که کسب رتبه‌های برتر قرآنی و همچنین در حوزه ورزش و سایر عرصه‌ها نمایانگر مدیریت تجربه‌محور در آموزش و پرورش این شهرستان است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi